angstgevoelens.

• erlo94

We hebben al handen vol genoeg aan ons zelf en idd Ria, het is zonde van je energie, het rouw proces, of hoe dat ook heet, hebben we meer dan genoeg aan. Heb gister ook een pittig gesprek gevoerd met een “”vriendin"en ik heb ook gezegd, het rouwen en het alleen zijn daar heb ik al me handen vol aan, kan echt geen andere zaken er bij hebben.

• Nanneke

Morgen iedereen,

Lees ook net de berichtjes allemaal.Anel/Anneke heeft mij ook gebeld.Ben zelf boos geworden. Nee ,Nee een weer Nee.Was en ben nog stees bereid om iet gezelligs te gaan doen met haar.Mijn instlling is dat je iedereen altijd moet helpen.Toch baal ik er als een stekker van. Altijd nee te horen. Heb haar verteld dat al Aad zo'n vrouw zou hebben als Anel.dat hij haar er uit had gezet.Altijd Negatief. Weet als geen ander wat het is om je Maatje te verliezen. Eens moet je toch weer verder. Heb het zelf best voor elkaar.Toch blijf ik haar ergens zielig vinden.Als je niets wil.Maar inderdaad houd het eens op. Anel als je wilt het aanbod is er nog steeds.Denk dat je eens met je zelf af moet spreken Vandaag geen Martin Vanavond weer wel. Ga vrijwilloigster worden van mijn part bij het gilde Je was onderwijzres? Loop op straat goed voor jou en ga met groepjes mensen de stad door.Zodra je er iets van oppakt van al de raadgevingen. Kunnen we samen iets doen.Zelf hou ik van alles. Muse's,rondvaart op de grachten in Den Haag. Mijn grootste Hobby(weet Marion alles van) is Genealogie) Als dat je pakt is het veslavend,Voor anel nu goed.Heb zelf een maand of 9 niets gedaan.Maar nu weer helemaal.Zou elke dag naar archieven willen wat ik ook regelmatig doe. Artsen en rouwverwerking vertelde mij dat Genealogie de beste rouwverwerking is die je kan bedenken. En het is zo.

Je kan eens mee je zal zien dat het aanstekelijk werkt

Lieve Anel. Die is de laatst keer dat ik je iets vraag Denk er goed over na. Annders het beste

Nanneke

PS Sander sorry voor misschien het chatten of anders.Maar ik wilde het toch proberen. Weet wat het is

Groetjes

=============

edit beheerder.

Is goed Nanneke, dank voor je positieve bijdrage

Het is voor niemand makkelijk, de zon en mooie dingen maken het een heel klein beetje makkelijker.

Sander

• Yvon

Anel snapt, denk ik, nog niet dat je met boosheid de mensen op afstand houdt….

Maar goed, laten we ophouden over Anel en wat mij betreft mag hier een slotje op.

edit beheerder ==========Slotje erop gezet===========

• anke1967

er wordt ook vanuit de eerste emotie gereageerd , dat doen we allemaal wel , vele herkennen toch wel dat korte lontje in zich ?

hoop dat de boosheid die ervaren wordt langzaam mag verdwijnen , dat zal uiteindelijk rust brengen en kan je je ook meer openstellen.

zou zeggen lees alles nog eens rustig door en laat het eens inwerken , misschien ben je dan in staat het in een ander perspectief te gaan zien, probeer eruit te halen wat je zou kunnen helpen.

anke

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/58/Sunset_2007-1.jpg/390px-Sunset_2007-1.jpg

• Beheer Rouwverwerkingsprikbord

Verdriet

Je ziet het niet

Je bent het

soms went het

soms niet…

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.