angstgevoelens.

• anel

Ik heb zo'n last van angstgevoelens.

Wie herkent dit ook.

Liefs van Anel.

• Beheer Rouwverwerkingsprikbord

Anel,

Kan je wat meer vertellen over je angstgevoelens?

Als er wat meer over vertelt kunnen anderen met meer reageren dan “ja dat herken ik” of “nee dat herken ik niet”….

• anel

Dat is juist het moeilijke om die angstgevoelens,die ik ,s ochtends heb te omschrijven.

Het is een heel eng gevoel.

• Ria

Waar ben je bang voor Anel? dat kan je toch wel uitleggen.

Bang om alleen te zijn of om ziek te worden of bang voor de toekomst

of bang dat er iemand langs komt met slechte bedoelingen, angst is zo veel omvattend.

Gelukkig ken ik dat gevoel niet, maar het lijkt me lastig, als kind was ik ook altijd bang, maar dat had een reden.

Ik heb wel verdriet en mis mijn mannetje.

Sterkte Ria

• anke1967

Beperken de angstgevoelens zich tot de ochtend ? Ben je bang/ onzeker om aan de dag te beginnen , geeft het je een onbestemd gevoel ? Is het iets waar je de vinger niet op kan leggen ? ( kunnen het je emoties zijn , die hun weg naar buiten moeten vinden ?) angst is ook niet altijd te beschrijven.

anke

• anel

Ja,ik heb die angstgevoelens vooral.s morgens.Het begint in bed,dus ga ik er snel uit,maar dan duurt het nog een tijd voor het weg gaat.

Maar het wordt hoe langer hoe erger de laatste tijd.

Die eenzame dag zonder mijn lieverd,die weer gaat beginnen.

Liefs van Anel.

• anke1967

heb je een paniekgevoel anel ………….ook paniekaanvallen kunnen je in de nacht en bij het ochtendgloren flink storen. Vaak zit er een emotie achter die je niet kunt benoemen . Dan heb je grote kans dat je in een cirkeltje ronddraait en je dus in feite simpel gezegd zelf het gevoel in stand houdt.

Je staat op ………. je lijf stelt zich in op oh …………..is het er nog en dan ja hoor het is er nog . het kan zo zijn dat je dan angst voor de angst krijgt.

welterusten voor straks allen .

• anel

Het is geen paniekgevoel,maar ik mis hem zo erg

en ik vind de eenzaamheid in huis en het niet kunnen praten in huis vreselijk.

Liefs van Anel.

• anke1967

kan je dan ook zeggen dat dat angstgevoel bestaat uit ik voel me eenzaam en ik weet bij god niet hoe ik dit moet doorbreken .

probeer eens of het werkt jezelf een doel te stellen zonder daar een verwachting aan te hangen en of een oordeel.

kijk eens naar de stapjes die je wel zet en wees daar trots op.

angst is vaak een belemmering en zal je niet verder brengen Anel.

t is een cirkel waar je in draait .

Het is heel vaak benoemd , er is er maar een die dat kan aangaan en doorbreken dat ben jij anel , wat wij kunnen is luisteren niet meer niet minder , maar jij hebt meer kracht in jezelf dan je denkt , alleen die modusknop moet om .

Maar volgens mij verzanden we meer in het chatgebied …… dat is niet mijn bedoeling.

anel kom op ! Zet hem op ! Ga wat doen !

liefs Anke

• Ria

Lieve Anel

Misschien benoem je het niet goed, het is denk ik de eenzaamheid die jou benauwd

elke ochtend denk je, bah weer zo,n eenzame dag, die ik door moet worstelen.

Ook ik mis mijn lieverd elke seconde, maar ik stel mijzelf elke ochtend bij het wakker worden

een doel om iets te gaan doen, anders is het niet vol te houden.

Ik zou graag langs de zee willen lopen, lekker met mijn voeten in de zee banjeren, helemaal alleen

en dan lekker janken en herinneringen ophalen in gedachte, helaas wil mijn lichaam dat niet,

maar ondanks dat ga ik toch elke dag er op uit…op een bankje langs het water zitten vind ik ook fijn,

lekker in mijn uppie, dus doe ik dat vaak.

Ik denk dat jij jezelf ook elke ochtend een doel moet stellen, missen blijven we altijd doen,

maar we moeten ons zelf niet gek maken, dat willen onze lieverds toch niet,

Liefs Ria

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.