Lieve Allemaal
Dit vind ik toch wel heel pijnlijk allemaal, laten we ieder in zijn waarde laten,
Anneke vind dat ze het zo goed doet, wij proberen haar te steunen, en proberen haar te helpen,
helaas vind ze dat alles niets, dat is haar keus die moeten wij respecteren
En verder zijn daar deskundige hulpverleners voor.
Ik heb met haar te doen, ook al ben ik het niet eens met haar keus, maar ieder mens is anders.
Ik heb het geluk dat is van nature een positief mens ben, maar dat heeft niet iedereen
en ik heb het echt niet makkelijk, buiten mijn grote verdriet, maar ik heb geen keus.
Volgens mij kan deze dicussie nu gesloten worden.
Liefs Ria
======================================================
Ik sluit de discussie nog even niet Ria, ook jouw bijdrage spreekt van warmte en liefde.
Het is niet makkelijk, er is geen keuze, je hebt het er maar mee te doen, zo is het leven.
Met elkaar op zoek naar positieve dingen (negatieve dingen mogen ook benoemd en gezegd worden) geeft je leven een positieve wending.
Zonder onze overledenen is er geen verleden, zonder verleden is er geen heden en zonder vandaag is er geen toekomst.
Ik hoop oprecht dat iedereen dat inziet.
Rouwen is werken, vechten zwoegen en knokken.
Het put je uit.
Alle herinneringen uit je verleden zullen je kracht geven om deze taak te volbrengen, hou van elkaar en vergeet niet van jezelf te houden.
Hou van jezelf zoals je van je overleden geliefde hebt gehouden en nog houdt.
Hou van jezelf met Hart en Ziel.
X