Anel,
Ben ook bang en paniekerig. Weet wel waarom. Ben bang voor dichte deuren, ben bang dat ik ook ziek word, hoofdpijn pijn mijn nek, spugen.zelfde wat Aad had,Verschil is dat ik overleef en Aad niet.Ben bang dat ik opgesloten word,ben bang voor inbrekers.Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Maar ik moet het overwinnen. Waarom? Weet het zelf niet. Weet eigelijk niet zo veel momenteel.leef van de ene dag in de andere.Zoveel vragen. Waarom en wist Aad het.
Weet het niet krijg ook nooit antwoord er op.Wat ik wel weet dat liefde altijd blijft bestaan. Waar onze maatjes ook zijn.We blijven verbonden.Uit ervaring weet ik dat zeker.
Aad wil niet dat ik blijf hangen in mijn verdriet. Probeer het ook.Soms lukt het soms niet
Lieve Anel voel met je mee en we helpen elkaar er door.Ooit komt er voor ons ook weer een tijd van vrolijk zijn.Weet je hoe ik het doe. s'Morgens sta ik op bedenk dan wat ik ga doen .In mijn hoofd zitten laatjes stop Aad er in voor even en doe wat ik wil gaan doen. s'Avonds trek ik dat laatje open en mag ik weer aan hem denken van mij zelf en huilen of schreeuwen. Ben soms zo boos maar het helpt wel.Probeer het maar
Liefs Nanneke