Lieve Anneke, je schrijft steeds dat wij het allemaal niet snappen, dat klopt, wij zijn onze lieverds niet verloren,
dacht je nou echt dat wij niet verdrietig en eenzaam zijn? ook wij zijn onze lieverds kwijt.
Alleen jij wilt niets, in principe willen we allemaal hetzelfde, maar dat is niet haalbaar, er een eind aan maken
is een keus, volgens Ad kom je dan nooit bij je lieverd en dat is toch wat je wilt.
Als ik niets doe ben ik ook eenzaam en geloof me ik kan lichamelijk niet veel, maar toch probeer ik elke dag
iets te ondernemen, en onderweg begin ik zelfs een praatje……..ja ik met mijn stemprobleem.
Dus kom op, en ga naar buiten, als je zo blijft zitten is het jou keus en kan en wil je niet geholpen worden
geen enkele psychiater kan je verdriet weg nemen, dat moet je zelf doen……dat moeten wij ook.
Je bent gezond, iets om te waarderen……iets waar ik een soort van jaloers op ben, O wat zou ik graag
langs het strand willen lopen, lekker met mijn voeten in de zee, dan koffie drinken op een terras en een praatje
beginnen en ik heb net zoveel verdriet geloof me maar, maar ik ben van nature een positief mens, ik denk ook
iets teveel meegemaakt in mijn leventje.
Liefs Ria