Gepost door Susan 21 augustus 2010.
Hallo ik heb ook pas mijn man verloren aan een hartstilstand, hij was pas 49 jaar.
ik heb zelf mijn moeder verloren toen ik 21 jaar was aan kanker dit was een hele zware tijd voor mij ik weet wat de kinderen mee moeten maken mis mijn moeder nu nog, zij was ook pas 53 jaar.
Ik was van te voren met iemand anders getrouwd hier kreeg ik 3 kinderen mee, maar het was een hele slechte man veel meegemaakt in dit huwelijk.
Toen heb ik de stap genomen om te scheiden was toen 28 jaar, vrij snel leerde ik mijn man kennen het was mijn grote liefde eindelijk had ik het geluk gevonden waar ik al jaren op zoek naar was we kregen samen nog een dochter, en adopteerde mijn andere 3 kinderen en voedde hun op als zijn eigen kinderen, hij had zelf ook nog een zoon uit een 1 e huwelijk die met vakanties en om het weekend kwam de band tussen de 5 kinderen was heel bijzonder en we waren heel gelukkig. Tot op 7 juli 2010 het noodlot toesloeg en mijn man heel onverwacht stierf aan een hartstilstand 3 kinderen waren thuis en ik was werken, mijn zoon heeft nog proberen te reanimeren, ik werd gebeld op het werk toen ik kwam waren ze het reanimeren, ze waren er al binnen 3 minuten , maar hij heeft het niet gehaald zelf zat ik ook met schuldgevoelens, omdat ik zelf in de verpleging werk en het niet heb zien aankomen de eerste weken waren zo zwaar ook omdat ik zo met schuldgevoelens zit, en dan steeds de vraag waarom ons gezin waarom moeten wij al die ellende meemaken.
Voor de kinderen is het ook heel zwaar, hun vader te moeten verliezen op een jonge leeftijd, ze zijn nu 18, 17, 16, 14, 12.
En zelf ben ik ook pas 43, dan verwacht je toch niet om al weduwe te worden.