Hallo Anneke
het is nu 2 weken verder en er moest van alles gedaan worden in en rond om het huis van mijn moeder .
s,avonds keek ik wel iedere dag op deze site en las de verhalen maar als ik wilde reageren ,
kreeg ik het niet klaar.
het was net of dat alles in 1 keer eruit wilde ,en dan krijg je niets geschreven .
het was iedere dag zo heftig ik denk omdat je met de spullen van je moeder bezig bent geweest
we waren met ons 4tjes in het huis bezig mijn zus vriend van mam en mijn tante
maar voor mijn gevoel hoorde het niet ik wist het moet maar het hoort niet het zijn haar spullen
af en toe voelde ik me of we aan het roven waren dat is niet maar het voelde zo
wat ik wel ook heb gehad en dat was wel heel erg mooi en daar heb ik nu denk ik veel aan is dat ik mijn moeder niet zag ook niet echt voelde maar haar geur rook
niet in het huis van mijn moeder maar thuis bij mij
en het mooie is de geur komt iedere keer van rechts langs en nicole mijn vriendin ruikt het niet
en dan ga je denken ik ben gek
dat heeft mam geweten op 1 avond was het weer toen ik van de kamer naar de keuken liep daar was het weer die geur maar dit keer bleef de geur op de zelfde plek hangen als ik 1 stapnaar voren deed was het weg 1 stap naan achter was het er weer nog 1 stap en het was weer weg
ik kon met mijn neus bijna het vollume aangeven ik ben in het midden gaan staan en had het gevoel of ik in mam stond het voelde goed rustig en vertrouwt
ik wilde dit niet verstoren maar wilde wel weten of nicole de verschillen in de lucht ook rook dus riep ik nicole
maar nicole rook geen verschillen daar waar ik het aangaf
ik heb het maar gewoon over mij heen laten komen het was geweldig
maar je blijft twijfelen en je kunt het ook niet aan je familie vertellen alleen aan mijn zus
die gaf aan vertel dat maar niet aan step mams vriend die is daar te nuchter voor en misschien verward het hem alleen maar
dus ik hield mijn mond
een paar dagen later komen step en mijn tante bij ons op bezoek
hebben wat gepraat en daar kwam het
op eens zegt step ik lag laats in bed en ik sliep nog niet en opeens stond mam voor het bed het was donker maar het was net of waar mam stond dat licht was
hij heeft haar gezien zoals je iemand ziet overdag hij is recht op gaan zitten heeft iets tegen haar gezegt en deed toen de lamp aan de schakelaar hangt acher het bed denk ik en toen was ze weer weg vertelde step
van af dat moment wist ik het gevoelsmatig zeker mam doet wat ze mij maanden eerder gezegt had als ik kan geef ik je een teken
zeker omdat step een beetje een boertje is dit heel positief bedoeld maar die zijn wat nuchterder in dat soort dingen
vanaf nu kan ik veel beter met dingen omgaan hooooooooo ik huil mijn ogen nog steeds regelmatig uit mijn kop maar de paniek is minder
het gemis is groot maar de paniek is veel minder
nu de laatste dagen zijn de reuk golven veel minder eigenlijk zijn ze nu even weg maar het vredige gevoel komt wel vaker in mij wat had als ik die geur rook
het is heel appart en heel mooi en als step en ik het ons inbeelden nou en wij voelen ons er goed bij
alleen 1 ding snap ik niet goed waarom mijn zus en mijn tante niet ze waren voor mijn moeder zeker niet meer of minder
of het moet nog komen ………………geen idee
frank