hallo
mijn moeder is nu bijna 3 jaar overleden. ik was 21 jaar toen ze stierf en zij was 48. Ze had kanker en het ziekteproces was ook een moeilijke tijd. graag wil ik mijn verhaal delen met mensen die ook iemand hebben verloren en nog elke dag met het verdriet rondlopen. het lijkt wel of ik in een circel blijf hangen terwijl de wereld gewoon doorgaat en zegt dat het toch al drie jaar is geleden. toen ik mijn dochtertje kreeg voelde ik me niet meer gelukkig. ik kon alleen nog van haar genieten, maar de andere dingen interesseerde me niet meer. nu 1 jaar verder voel ik me niet beter. Ik mis mijn moeder zo erg en denk de hele tijd als zij er nog was geweest dan…..Ik heb en aantal keren gevraagd dat mijn moeder me moest komen halen want ik kon niet zonder haar leven. die momenten zijn minder geworden, maar zijn nog steeds aanwezig. Dan denk ik weer aan mijn kleine meid en dan moet ik wel verder. Ik voel me nergens meer thuis. ik ben echt zoekende naar een veilige omgeving, maar besef dat ik die niet zo snel zal vinden. ik hoop dat ik iemand ontmoet waarmee ik mijn ervaringen kan delen en die ook behoefte heeft om over het verlies van hem of haar dierbare te praten.
groetjes danielle