ria dikke knuffel
weet wat het is om zoveel pijn van een hernia te hebben
Ja pijnlijk hè en dat is nu al zes weken zo, dus ik ben dat weleens zat……het vervelende is dat ze in het EMC
geen hernia,s opereren, het is wel een neurochirurg van hier, hij probeert het ergens heel snel te kunnen doen,
hij zei….er zit een enorme prop, dus ik ga naar huis en dan maar afwachten, hij hoopt binnen anderhalve week,
Ach al die ellende wat mis je je lieverd dan toch en wat voel je je dan toch eenzaam,
Maar goed zo het is ook niet te doen, dus ga ik er maar weer voor.
Liefs Ria
Dat is lief van je Lies,
Maar soms is het bij mij ook op…….. Thuis afgezet, en dan sta je daar alleen met je rommel
en je vuile was, eerst maar een fink huilen en niet meer kunnen stoppen, naar boven gestrompeld
met de helft en morgen maar eens verder kijken.
Vraag me nu niet of ik het leven leuk vind.
Eerlijk gezegd….NEE.
Liefs Ria
Lieve Ria,
Je zult nu inmiddels wel thuis zijn denk ik, er gaat niets boven lekker in je vertrouwde nestje.
Maar ja, wat moet dat moet nu eenmaal.Als ze nu maar een beetje vaart zetten achter die operatie.
Wat zullen je hondjes blij geweest zijn je weer te zien, kan me dat zo goed voorstellen.
De liefde van dieren is zo onvoorwaardelijk,al blijf je nog zo lang weg, ze zijn enkel blij als je er weer bent, daar kunnen heel veel mensen een voorbeeld aan nemen.
Je zult je vannacht in ieder geval prettiger voelen dan de voorgaande nachten.Ik hoop voor je dat je vlug geholpen wordt, zodat je weer langzaam kunt opkrabbelen, als je maar van die pijn afkomt.
Liefs en een knuffel,
betsie
Dank jullie,
Ik ga maar naar bed, misschien slapen en niet meer nadenken, wat mis ik mijn mannetje toch en wat
ben je toch alleen.
Morgen maar proberen te wassen,en zorgen dat alles weer klaar staat voor de operatie, ik ben moe
moe van alles, moe van al dat ziekenhuis gedoe, moe van het verdriet moe van het gemis,
Sorrie lieverds, ik zie het even niet zitten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?