Ziekenhuis

• Blueswoman

Lieve Ria

Ik hoop dat ze er vandaag achter komen wat het nu is wat de pijnklachten veroorzaakt.

Je zal denk ik niet direct uitslag krijgen vd MRI ?

Denk aan je en zal voor je duimen dat ze het kunnen vinden en belangrijker nog dat ze er wat aan kunnen doen.

dikke knuffel

Wilma

• Ria

Goedemorgen lieverds.

Ik lig op een saaie zaal, 1 vrouw zet alles op zijn kop die wil roken, maar ze heeft waarschijnlijk een lichte hersenbloeding gehad, dus mag niet naar buiten….is een eind lopen, dus ligt ze te janken.

En er ligt een vrouw in een soort coma toestand en wel een aardige man naast me…..bah veel herinneringen, zeker die vrouw met die hersenbloeding, ik was boos op haar, kunnen jullie je dat voorstellen, Ad had ook een hersenbloeding

en ineens weg, maar goed ik probeer me maar een beetje af te sluiten, de foto van mijn lieverd staat naast me, en dat maakt me wel sterk, hij lacht de hele dag naar me.

En jullie denken aan me dat vind ik heel fijn, ik wacht nu op de dokters ronde en zal het wel horen.

Jullie horen het wel….Nanneke was moeilijk hoor om te douchen met jou op mijn schouder, maar we zijn weer lekker schoon haha.

Liefs Ria

• Nanneke

weg

• Ria

Lieve Nanneke

Dan denk ik dat ik vandaag beter op jou schouder kan zitten,

Ja lieverd het blijft moeilijk, maar niet boos zijn op Aad, hij heeft dit ook niet gewild,

hij ook had ook nog samen met jou willen genieten….probeer vandaag toch even positief te denken

dan doe ik dat ook….oke?

Knuffel van mij.

• Blueswoman

Lieve nanneke

mijn man zei altijd als iemand boos was…

dan ben je halverwege want einde komt in zicht

Aad kan je niets meer zeggen, is wel begrijpelijk dat je boosheid voelt maar het schiet niet op

hij zal bij je zijn en zien wat jij voelt en doet.

ook ik heb weinig zin vandaag maar ik moet van mijzelf.

hier zijn we weer begonnen met alle lessen enz.

dus dat moet ik vandaag van mijzelf gaan doen en wie weet helpt om me even te kunnen ontspannen.

eerst komt zo de psychologische ondersteuning om te praten, heb de afgelopen weken 2 x iemand gezien

ach we doen het er maar mee

dikke knuffel en aai over je bol

liefs Wilma

• Ria

Lieve Wilma

Wat erg dat je zo weinig mensen ziet, heel verstandig om weer te gaan zwemmen, ten eerste goed voor je lichaam en ten tweede je ontmoet weer meer mensen, ik ga ook net als jij zwemmen en ik heb er na Ad,s overlijden toch een kennisje opgedoken, ik wens je veel sterkte.

Liefs Ria

• lies49

Lieve meiden,

Ja, ik ben vandaag ook niet zo positief.Ik heb mezelf maar een rustdag beloofd.In huis wat doen.Ik hheb in het weekend zoveel mensen gesproken,dat ik helemaal suf gel…. ben.Dus even rust en ik merk ook ,dat dit warme ,maar mooie weer er ook geen goed aandoet.Dan moet je eigenlijk genieten,maar dat zit er even niet in.Even bijtanken en vanavond kan ik naar de FYSIO,die is weer terug na 4 weken vakantie en die kan zich weer uitleven op dit verkrampte lijf.Maar ik heb Ria gesproken en als je hoort wat zij voelt en meemaakt,dan moet ik mijn mond maar houden en oppassen,dat ik niet zelfmedelijden ga krijgen.Ik ga gewoon mijn huis doen,dat wacht altijd op me en roept :maak me eens schoon.Want ik doe maar wat.Een stukje badkamer,een kamer zuigen ,schiet niet op natuurlijk.Maar vandaag wil ik dat toch wat grondiger gaan aanpakken.Dat is mijn plan en misschien gebeurt er toch iets leuks.Ik blijf hopen.

Liefs Lies

• Nanneke

weg

• anke1967

Lieve Lies .

Een verkrampt lijf is ook niet alles .

Hoop dat de fysio wat voor je kan betekenen.

Gewoon toegeven aan die rustdag , als het gevoel daar is , zal het nodig zijn.

dikke knuf .

• Ria

Lieve Allemaal

Even een berichtje uit het Erasmus MC, ik heb een dikke prop van een hernia vertelde de neuroloog net,

straks komt de neurochirurg langs om een plan te bespreken, in dit ziekenhuis opereren ze geen hernia,s

wel gaat een chirurg van hier mij elders opereren, ik ga na mijn gesprek met de neurochirurg naar huis

en wacht dan op de oproep…….ik hoop snel, ik loop al te lang met zoveel pijn,

Ik ga dus even lekker naar mijn hondjes en mijn veilige plekje, waar mijn lieverd ook was

dat vind ik fijn en veilig,………. ergens had het beter geweest als ze het gelijk hadden kunnen doen,

maar ach het zal eens een keer mee zitten.

Liefs Ria