Dank je wel, ik ga daar zeker gebruik van maken.
eerst even opknappen.
Liefs Ria
Lieve Ria,
Wat erg vind ik dat voor je dat je weer in ziekenhuis bent! En het is al niet makkelijk en dat dit weer eens
er boven op. Ik kan niet anders dan met je meeleven en sterkte en kracht toewensen maar het is o zo zwaar.
Ik hoop zo dat je er nu boven op mag komen, want het rouwen is al zo giga werken.
Wens je liefs toe en beterschap!
Liefs Annejet
Lieve Annejet
Dank je voor je lieve berichtje, ik ga mijn best doen aan mij zal het niet liggen
ik hoop dat de artsen ook hun best doen, dat is heel belangrijk.
liefs Ria en hou je goed he.
Lieve Nanneke
Ik weet dat je op mijn schouder zit en dat voelt fijn, ik ga om half acht naar het EMC mijn tas is gepakt.
Nog even een berichtje van deze kant.
wat ben ik super blij met dit prikbord, vanmiddag stond Ilse voor de deur, helemaal met de trein uit het hoge noorden
en later stond Sam voor de deur, is dat niet geweldig, het was een fijne middag
zo net voor ik het ziekenhuis in moet, wat voelt het toch fijn met mensen die hetzelfde voelen.
dan heb ik natuurlijk Lies, we bellen elkaar veel en Lies komt ook regelmatig, dat vind ik super
en dan Nanneke, die zit op mijn schouder, en Nelke komt ook regelmatig, dat is ook super.
wij mensen onder elkaar hebben meer steun aan elkaar dan de buitenwereld, tenminste mijn ervaring,
Ik wens jullie allemaal veel liefs en probeer ook een paar minuten positief te denken, het werkt echt,
we moeten alleen verder, we hebben geen keus, maar onze lieverds willen niet zien dat we blijven hangen in ons verdriet.
Liefs Ria
Dank je Marieke, ja dit is slopend en dan mis je je mannetje toch vreselijk, ik ga nu met zijn foto.het ziekenhuis in,
dat is niet anders…..ik weet dat hij bij me is, dat voel ik en dat weet ik.
Ik hoop ook dat ik lopend naar huis kan, dit is niet leuk meer…..maar ik blijf positief, het komt goed.
Liefs Ria
Lieve Ria,
Ben in gedachten bij je,heb ook weer de hele dag alleen gezeten.
Geen telefoontje ook niet van de kinderen.
Het mooiste weer en er is niemand om iets leuks mee te gaan doen.
En dan denk ik altijd aan alle mensen hier op het prikbord.
Waarschijnlijk zitten er heel veel alleen , maar toch … door het prikbord voel je een verbondenheid.
We kunnen elkaar vertellen hoe we ons voelen, we kunnen ons hart luchten.
We krijgen begrip en medeleven, en opeens voelen we ons dan toch niet meer zo heel alleen.En dat doet zo goed, we weten dat we in elkaars gedachten zijn, allemaal even kwetsbaar maar ook allemaal sterk.
Lieve Ria ik hoop dat je een rustige nacht hebt,liefs en een dikke knuffel,
betsie
Ook al kun jij het kaarsje voor Ad niet brandend houden, weet dat er hier twee extra branden voor jullie beiden.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?