Steeds moeilijker

• Sandra

Lieve Anel,

Je laat mij wel schikken, lieverd.

Hou moed, en geen gekke dingen doen, meisje!!

Vergeet nu niet jou lichtpuntjes, ze zijn er echt wel, ook al zie je ze nu even niet.

Probeer kracht te vinden in mooie herrinneringen, die weet je toch wel.

En probeer vandaag even naar buiten te gaan!

Heb je ooit verdriet of zorgen,

Wandel dan met open ogen door het bos,

In iedere boom, en in iedere struik, in ieder dier,

Zul je gods almacht herkennen,

Dat zal je steun en kracht geven.

Probeer het alsjeblieft Anel,

Als ik wat voor je kan doen, ik ben er voor je, je mag ,me ook prive mailen.

Dikke knuffel Sandra.

• anel

Hoi,Sandra.

Ik ga hier echt niet alleen naar buiten.

Er loopt niemand.

Heb dat wel eens gedaan en liep te huilen op straat.

Liefs van Anel.

• anke1967

Hou hoop anel je ggevoel wordt overstemd door je gemoed niets is zo lastig als het doorbreken van deze cirkel maar als je de kracht mag ervaren zie je ook weer het zonnetje schijnen luister naar wat mensen je willen aanreiken ank

• anel

Lieve allemaal.

Ik kreeg gelukkig vanmiddag bezoek,maar nu zit ik

weer alleen.

Kan niets zeggen.

Zie nu al tegen morgen op.

Wat mis ik mijn lieverd,het wordt met de dag erger.

Liefs van Anel.

• lies49

Lieve Anel,

Wat jammer dat je nog steeds niets merkt van de pillen.Ik ben net terug van mijn weekend.Met goede en slecht momenten.Maar ik ben blij,dat ik weer thuis ben.Kan ik weer mezelf zijn.Want je 3 dagen groot houden,er liepen ook 2 kleine kinderen rond is zwaar.Maar met mijn nichtje een schat van mijn meid heb ik heel fijn gepraat.Ook weer gewandeld,mijn voet is weer praktisch genezen,dus daar ben ik blij mee.En dan merk je,dat het voorjaar er toch echt aankomt.Dus me maar weer richten op de positieve dingen,dat probeer ik dan.Dat lukt niet altijd,maar we gaan door met dips.Ik ben er nog niet uit,want komende week wordt zwaar.de gedachte aan vorig jaar,onze trouwdag 4 maart.Dus een heftig weekje.Maar ik hoop op een beetje mooi weer en afspraken met lieve mensen.

Anel,verlies de moed niet.

Liefs Lies

• anel

Lieve allemaal.

Ik weet niet wat ik heb,maar ik zit er helemaal doorheen.

Kan de psychiater niet bellen,want die werkt niet op vrijdag.

Heb last van paniekaanvallen.

Wat moet ik doen

Liefs,Anel.

• Ria

Lieve Anel

Probeer sterk te zijn, dat moeten we allemaal je bent niet alleen met dit grote verdriet.

Liefs Ria

• anke1967

Als je het niet redt je huisarts bellen en anders erop vertrouwen dat het straks weer minder wordt ze gaan voorbij dat weet je voel in je lijf hoe het met je ademhaling is lukt t niet telefoon pakken en bellen

• anel

Ik heb wat kalmerends genomen.

Liefs van Anel.

• lies49

Lieve Anel,

wat naar dat het weer zo erg is.Ik hoop,dat het middel snel werkt en ga dan naar buiten of naar iemand toe of bel.

Liefs Lies

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.