Lieve meiden,
Wat is het toch een moeizaam en langdurig proces, dat rouwen. Ik heb uren dat het best om te doen is en dan weer slaat de ‘rouwrat’ toe. Vooral als ik er niet op bedacht ben. Afgelopen zaterdag was ik bij mijn dochter in Haarlem, was heel gezellig, maar toen we terugkwamen uit de stad, liepen we langs de plek waar de rondvaartboten vertrekken. Precies waar we ooit vertrokken voor een zonnig tochtje over het Spaarne en waar we leuke foto's maakten. En ik dacht aan die zorgeloze dag toen we nog niet wisten wat er boven ons hoofd hing en ineens was ik in tranen.
Verder heb ook ik last van lichamelijk ongemakken, vervelende pijn in nek, schouders en linkerarm. Ben al bij de fysio en osteopaat geweest, pijnstillers geslikt, maar tot nu toe helpt niets. Iedereen zegt dat het de spanning is, die uit je lichaam moet trekken en dat kan best, maar ik wou dat het over was.
Ria en Lies, ik hoop jullie fysieke klachten weer gauw minder worden en Anel, er moet een moment komen dat je voelt dat de tabletten werken. En gebeurt dat niet, dan kun je je dokter nog om andere vragen, want soms is het even proberen welk medicijn het beste bij jou past.
Van sommige mensen lees ik al een poosje niets meer, ik hoop dat het betekent dat het goed met ze gaat en ze het prikbord niet nodig hebben, dat zou geweldig zijn. Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met ze is.
Voor iedereen vandaag ondanks alles een goede dag gewenst, met 1 of meerdere lichtpuntjes.
Veel liefs,
Marion