Steeds moeilijker

• Ilse Stremme

Lieve allemaal,

Mijn inbox liep helemaal vol, doordat ik hier ook een reactie had neergezet en ja, dan kom ik toch even lezen.

Meiden, ik wil jullie wel allemaal uit jullie dippen tillen, omhelzen en omhoog slepen, maar ik kan dat niet.

Lees over bewondering voor mij. Nee, luitjes, dat moeten jullie niet hebben. Mijn leven was niet het gemakkelijkste, maar dat maakt niet uit. Ik kijk naar wat ik wel heb. Wat ik wel kan doen. Waar ik van kan genieten.

Zelf wil ik graag verder…heb al een tijdje gedate, maar dat werd niets. Maakt niet uit, toch weer een ervaring rijker.

Mijn man is in mijn hart, daar blijft hij voor altijd. Daar kan niemand anders nestelen, maar misschien er wel naast.

Hoop voor jullie allemaal, dat jullie ook weten, dat het mag, dat je mag leven, dat je mag vinden wat voor jou goed is op jouw pad.

Veel liefs voor allen. Ook alle nieuwe! Helaas hebben jullie hier ook de weg gevonden, maar niet minder belangrijk er zijn hier velen die jullie begrijpen, steunen en soms op je leunen.

Take care,

Ilse.

• Ilse Stremme

Lieve Sam,

In mijn vorige tekst had ik alleen meiden gezegd, maar je hoort er natuurlijk ook bij in thuis!

Fantastisch dat die urnen klaar zijn. Gaan jullie het nog net zo doen, als jij verteld hebt?

Dan dat er nu rust komt voor Pris en voor jullie als familie. Top!

Succes!! En ja, die stilte Sam, die moet jezelf doorbreken en dat kun jij!

Liefs, Ilse.

• Tineke53

Ja Ilse, dat vind ik ook.

Voor altijd in ons hart…

Niemand kan mij de gelukkige tijd die ik met mijn man heb gehad afnemen. Ik heb hem gekend.

Zoals hij was.

En hij nam mij zoals ik ben…

Mooi lied trouwens:

Zoals ik ben ontvangt U mij

verwelkomt reinigt spreekt U vrij

daar ik op Uw beloften pleit

o Lam van God, ik kom, ik kom

Het stond bovenaan de rouwkaart.

Met de ervaring die je hebt opgedaan kan je je nu nog meer inleven in anderen.

De klik maken en een gesprek aanknopen.

Het geeft mij ongelooflijk veel kracht om zo in de lijn van mijn man door te gaan.

Met hem in gedachten, altijd bij mij.

Vanaf mijn schouder kijkt hij mee; geniet hij mee door mijn ogen. Het gemis blijft, heimwee naar vroeger.

Maar dankbaarheid is er: voor wat ik in hem gekregen heb.

Dat je elkaar samen gevormd hebt en met hem geworden ben tot wie ik nu ben…

Heb het goed vandaag allemaal! Liefs, Tineke

• tavale@live.nl

Lieve Allemaal.

Zal weer eens iets laten horen. Ik ben nog steeds met reiki bezig ben nu 2 x geweest. Zo gek,er veranderd echt iets in m'n lichaam alleen kan ik 't niet verwoorden. Deze week heb ik eens rondgekeken voor yoga

maar je schrikt van die prijzen die gevraagd worden. Dus even over denken. volgende week heb ik ‘n intake gesprek bij rouwverwerking. Kijk er echt naar uit .Hoop dan dat ik me wat beter ga voelen. We kunnen ondertussen buiten weer aan de gang met planten.en bloemen, misschien worden we daar ’n beetje

blijer van. Lieve mensen veel sterkte vandaag en probeer ook 'n beetje te genieten.

Denk aan jullie

Liefs Theresexxxxxxxxxxxxxxxxxxx

P.S Lies vandaag kan ik het boek halen van je man.

• Marjolijn

Lieve mensen, ik ben even achter de maan geweest, in het carnaval dus, was heel leuk maar natuurlijk ook heel heftig, de eerste keer zonder mijn Pierre op “zijn” feest, met talloze herdenkingen, weer de lach en de traan heel dicht bij elkaar…het was soms heel moeilijk, maar ik ben zo goed opgevangen door al mijn vrienden in onze band, dat was dan wel weer heel mooi. En heel veel mensen, zelfs onbekenden, die naar me toekwamen om te vragen hoe het gaat…..het was goed te merken dat hij niet vergeten is, en dat is dan weer wel een fijn gevoel.

De dag na carnaval, aswoensdag, was hij ook precies 9 maanden overleden, en volgende week dinsdag, de 28e is ook nog zijn verjaardag. Ik ga samen met de kinderen uit eten, samen kunnen we er in zijn geest dan nog iets van maken, anders is het helemaal zo'n rot dag.

Aan alle nieuwe mensen hartelijk welkom, goed dat jullie dit forum hebben gevonden.

Ria, Lies, ik hoop dat jullie weer een beetje uit jullie dip kunnen klimmen, het blijft op en neer gaan he, dan weer goed dan weer een tijdje minder, ik herken het helemaal.

Anel, ik hoop dat je pillen binnenkort gaan werken, het kan wel tot 6 weken duren voordat ze optimaal werken, en anders moet je dat wel met je arts bespreken, soms moet je even mikken voordat je de goede pillen hebt, dat had ik ook.

Het gaat met mij langzaam wel steeds beter, maar er blijven natuurlijk elke dag momenten dat je van de ene op de andere seconde helemaal wanhopig kunt zijn. Maar ik weet ook dat die momenten weer voorbij gaan. We zullen er toch doorheen moeten, we kunnen de knop helaas niet uitzetten.

Voor iedereen heel veel liefs, en een zo goed mogelijke dag, en een knuffel,

Marjolijn

• anel

Hallo,allemaal.

Wat is het toch moeilijk.

Sta je op en je lieverd is er niet.

Ik vind het met de dag moeilijker worden.

Liefs van Anel.

Waar zijn jullie allemaal.

Gaat het met jullie wel beter?

• MarionW

Lieve Anel en andere lezers,

Inderdaad, het valt niet mee, ook niet na een half jaar. Toch werkt voor mij afleiding het beste. Vandaag ga ik naar mijn zus in Brabant, weer gezellig bijkletsen met de familie. Afgelopen week had ik een paar keer bezoek en ben ik gaan lunchen met een oud-collega. Het maakt het gemis van Bert niet goed, maar zorgt ervoor dat ik mijn gedachten even op iets anders kan richten. En ik hoop dat het zachte weer dat voorspeld wordt voor komende week klopt, zodat ik lekker kan gaan wandelen.

Merk je al iets van de pillen, Anel? Zo nu toch een beetje op gang moeten komen en anders gewoon terug naar je huisarts hoor. Ik heb nog regelmatig dips, maar gelukkig zijn er ook momenten dat het beter gaat.

Voor iedereen vandaag een paar lichtpuntjes!

Liefs,

Marion

• anel

Van de pillen merk ik niets.

Maandag moet ik naar de psychiater.

Ik vind het zo vreselijk nu hier in huis.

Je kan niets zeggen,wat mis ik hem.

Ik ben bang,dat ik gek word van verdriet.

Elke ochtend vind ik het jammer,dat ik wakker ben.

Waar leef ik nog voor.

Word er gezegd,voor jezelf,nou voor mij hoeft het niet meer.

Liefs van Anel.

• tavale@live.nl

Lieve Anel.

Wat vreselijk om in die rotdip te zitten. Het is heel herkenbaar. Ook zijn er wel dagen dat het beter gaat toch? Je zult Maandag wel andere pillen krijgen denk ik. Hopen dat die aanslaan.

Veel sterkte en kop op he.

Liefs Theresexxxxxxxx

• anel

Lieve Therese.

Helaas zit ik elke dag in die dip.

Ik word er echt gek van.

Liefs Anel.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.