Lieve allemaal,
Nanneke,ik heb net de chips op,maar daarna komt er nog en maaltijd van aardappelen,vlees en broccoli.Wees maar niet bang,dat ik niet goed eet.de chips zijn gewoon voor het lekker.wat goed,dat je al een brief aan de woningbouw geschreven hebt.je bent wel een mens van daden.
En het gemis wordt groter en niet minder,dat merk ik ook.Maar jij bent sterk.je doet van alles.
ik ben vandaag voor de laatste keer naar de psychologe geweest,ze kan me niet verder meer helpen,want ik doe het zo goed.Maar ik voel me helemaal niet zo.Ze heeft me nog wel een opdracht gegeven.Ik heb buren,lieverds,maar die hebben 2 kleine kinderen die met fietsjes e.d.over de plavuizen racen en daar geniet ik van mee.Maar ik ben altijd al gevoelig voor geluid en nu extra,maar ik moet het toch aankaarten zo snel mogelijk volgens haar.maar nu even niet,ik heb net m'n broer gehad en dan moet ik weer een confrontatie aangaan.Ik krijg al hartkloppingen van het idee.Ik wacht maar even af.
Dus ook ik voel me nou niet zo geweldig.
Anel,kun jij soms geen kinderen bijles geven.Ik ken mensen die dat doen,wanneer ze met pensioen zijn.is altijd vraag naar,ik word ook wel eens gevraagd,maar doe het niet.Ik draaf al van hot naar her.
Lieverds ik stort mij nu op het koken van een overheerlijk maal.
Liefs Lies