Rouwverwerking

• Nanneke

weg

• Ria

Hoi Jan

Wat een verhaal zeg, fijn dat je morgen hulp gaat zoeken, als het klikt zal dat je goed doen.

zelf ben ik ook niet van het wegdrinken, geeft er alleen maar een probleem bij.

De zus van Ad (mijn man) heeft ook zelfmoord gepleegd, ik weet wat voor inpact dat heeft.

Dat tegen de muren kletsen dat lukt niet, heb ik ook geprobeerd, kreeg helaas geen antwoord,

en dat huilen dat mag, dat geeft alleen maar aan hoeveel je van die personen hebt gehouden,

van mijn tranen kan je ook een zwembad vullen.

Ad is 14 oktober plotseling overleden en ik kan nu nog niet eens over de 14e praten.

het leven is oneerlijk.

ik wens je sterkte.

Liefs Ria

• anel

Hoi,Jan.

Heel veel sterkte van mij.

Je krijgt hier heel veel steun vind ik zelf.

Liefs van Anel.

• MarionW

Lieve Ria,

Nog even een bedankje omdat je zo'n leuke locatie had uitgezocht. We zaten daar prima aan die tafel in de hoek. Net realiseerde ik me dat het bij jou nog niet eens 3 maanden geleden is dat Ad is overleden. Dat is nog maar zo kort. Ik vind het heel knap dat je het ondanks je slechte gezondheid de hele middag volhield.

Liefs,

Marion

• Ria

Dank je Lieve Marion.

Het thuiskomen was wel even moeilijk, je praat in de groep over je mannetje en dan klinkt het zo definitief he,

dus lekker even zitten janken.

ach en dat lichamelijke…..maakt me niet zoveel uit, de pijn in mijn hart is erger.

en ja het was pas 14 oktober, maar het lijkt me wel een eeuwigheid…..Ad was ook vaak mijn stem,

dat begrijp je nu.

Maar ik ben heel blij dat we met zoveel verdriet en toch ook humor bij elkaar waren, fijn dat je de locatie goed vond,

Anel vond het iets te druk.

Slaap lekker

Liefs Ria

• Jan

Wat een hoop reacties heb ik hier gekregen dat had ik niet verwacht,maar het doet me goed en ook dat ik hierin niet alleen sta.

Ik was vandaag op een verjaardag van vrienden en die vinden het een goed plan dat ik wat hulp ga aanvragen.

Ze bieden wel een luisterend oor voor mij en ook me familie,maar ze weten niet precies hoe ze ermee om gaan althans dat zeggen ze mij.

Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte van wat er komen gaat.

Ik ga nu proberen om te slapen en hoop dat ik meer slaap dan de afgelopen weken.

• Ilse Stremme

Lieve Jan,

Hoop voor je, dat je wat beter hebt kunnen slapen, maar ik ben bang van niet.

Het hoort op een of andere manier ook bij het rouwen.

Goed van je, dat je hulp er bij gaat zoeken.

Dat mensen zeggen, dat ze niet weten wat ze er mee aan moeten, kan ik mij voorstellen, vooral als diegene, nog niet eerder zelf ondervonden heeft hoe het is.

Take care of yourself,

Ilse.

• Marjolijn

Lieve Jan,

goed dat je hulp gaat zoeken, 2 mensen in zo'n korte tijd verliezen is wel heel heftig he, heel moeilijk lijkt me dat, om beiden tegelijk rouwen, het is ook wat Sander van het prikbord schrijft, het zijn 2 verschillende rouwproessen die bij jou wel door elkaar lopen. Goed dat je afleiding zoekt, maar het moet er toch uit he, je kunt het niet altijd inslikken, dus voeg je tranen maar bij de onze, ik denk dat we samen met zijn allen wel een rivier vol kunnen maken.

Veel sterkte en veel liefs, Marjolijn

• Nanneke

weg

• Ellen

Beste Jan,

Voor rouwverwerking kan je terecht bij mijn counsellingpraktijk. Dit kan zowel in de praktijk als online via skype (met beeld en geluid). Er is geen wachtlijst, dus je kan direct geholpen worden. Afhankelijk van je ziektekostenverzekeraar en het aanvullend pakket dat je hebt, wordt counselling ook (gedeeltelijk) vergoed. Voor meer informatie mag je me altijd bellen (06-46585391)of mailen (info@counsellingpraktijkhoorn.nl). Kijk even op de website voor meer informatie: http://www.counsellingpraktijkhoorn.nl

Alvast veel sterkte gewenst!

Groetjes, Ellen