Lieve allemaal,
Het is nu 15 maanden geleden,dat Philip overleed.De eerste maanden had ik ondanks het verdriet en het gemis steeds de hoop na een jaar zal het wel minder worden.Dit was mij ook verteld door de huisarts en psycholoog.
Het kan aan mij liggen,maar het gemis is zeker niet minder,wordt eerder groter.
Ik doe van alles om afleiding te zoeken,maar heb toch continu het gevoel is dit het nou? Moet ik zo verder ? Ik heb gelukkig mensen om me heen,waar ik mijn verhaal kwijt kan.Al moet het voor sommigen wel saai worden,denk ik wel eens.Ik vind het nog steeds moeilijk om me iedere dag te realiseren,dit is het.Hier moet ik het mee doen.Ik wil ook weer geen klaagster zijn,zie ook best wel positieve dingen.Kan weer lachen,ben niet totaal wanhopig,maar de lol is er af.Iedere dag weer is het knokken om er iets van te maken en dat lukt ook wel.
Ik heb twee weken antidepressiva geslikt,werd daar helemaal depressief van,dus dat is voor mij geen optie.Ook komen angsten en onzekerheden ,die ik ook had voordat ik Philip leerde kennen in alle hevigheid terug.Ik zie ook snel leeuwen en beren,terwijl er eigenlijk na zijn dood niets spectaculairs gebeurd is.
Inmiddels heb ik een intake gehad bij PSYQ en vermoed dat ik daar wel enige vorm van therapie aangeboden krijg.
Ze kunnen wel iets doen,maar het gemis kan niemand wegnemen.Maar ik probeer het maar,alles wat maar enigszins kan helpen pak ik aan.
Maar herkennen jullie dit gevoel?
Als je mij een privéberichtje stuur,heb ik het adres van Ria.Het gaat nog steeds niet vooruit en ze heeft het moeilijk.
Liefs Lies