Gedichtje

• ineke

Lieve Nanneke,

Ja ben ook blij hoor dat ik het volbracht heb,en ja de laatste tijd wordt het meestal 2 uur,want ga ik vroeger leg ik toch wakker,de laatste tijd sliep ik toch goed,maar denk dat ik toch wat opzie tegen de crematie morgen,maar moet erheen hoor,zijn al zo lang bevriend met elkaar,

liefs en hopelijk slapen we god straks..

truste voor zo liefs Ineke

• Blueswoman

Lieve ineke

ws bestaat de naam ineke dan al

even een andere willekeurige naam nemen die je ook goed kan onthouden evt met getallen erachter.

dan lukt het vast en zeker om een account aan te maken

sucses

liefs Wilma

• Nanneke

weg

• wings60@live.nl

Lieve Allemaal.

Terug van een emotionele dag,beleefde het nu verdrietiger dan toen met kees,toen leefde je meer in een roes denk ik,en het laatste nummer van rob de nijs deed me aan kees denken ff,maar is goed om ff je tranen dan te laten gaan,gelukkig zijn er mensen die het begrijpen,

Wordt dan ook nog gemeen behandeld door dacht een vriendin,zal er hier niet teveel op in gaan,want doet echt pijn.

liefs Ineke

• Ria

Lieve Ineke

Lijkt me ook erg moeilijk, en net wat je schrijft, we leefde in een roes en nu dringt het door,

maar je hebt het toch maar gedaan en huilen mag.

Ik heb in het begin ook zoiets met een *vriendin* gehad, inmiddels ex vriendin, nu leer je je echte

vrienden pas kennen.

Liefs Ria

• wings60@live.nl

Lieve Ria,

Ja huilen mag en ja wat die vriendin me voor de voeten gooit,zoiets doet een vriendin niet,

gelukkig heb ik nog echte vrienden,die ik des te meer waardeer nu .

Kan er nog niet over uit dat mensen zo hard kunnen zijn,geen respect hebben voor je gevoelens,

ik die dacht dat ze er echt voor me was,

Ga vroeg naar bed,alles doet me pijn.

liefs ineke

• Nanneke

weg

• wings60@live.nl

Lieve Nanneke,

Ja ben trots op mezelf….

En ik had kaartjes voor Derek voor zaterdagmiddag,maar ik ga daar niet alleen heen,dus als ik iemand er een plezier mee kan doen,ook alletwee de kaartjes hoor,geef ze graag aan iemand..

welterusten allemaal liefs Ineke

• Blueswoman

dat lijkt me super om eens mee te maken…

vertel je het verhaal hier als je bent geweest?

ook al word er gezegd dat het allemaal nep is ,toch vind ik dat er soms opmerkelijke dingen gebeuren in tegenstelling tot bv char…

Ben heel benieuwd wat jij ervan gevonden hebt

liefs Wilma

• Ria

Lieve allemaal

Uit nieuwsgierigheid ben ik ook eens naar zo iemand gegaan, ik sta met beide benen op de grond

en geloof daar totaal niet in, maar je wilt net als wij allemaal een houvast, ik kwam bedrogen uit

en 50 euro armer, die had ik beter in het water kunnen gooien, ik was heel verdrietig ergens had

ik toch een beetje hoop, het was niet zo lang na Ad,s overlijden, dus heel onstabiel, als ik er nu

aan terug denk ben ik eigenlijk boos dat dit soort mensen aan ons verdienen, natuurlijk doen we dat zelf

maar toch vind ik dat dit soort dingen niet mag gebeuren.

Natuurlijk moet iedereen het voor zich weten, maar ik echt niet meer.

Rustige nacht

Liefs Ria