Gedichtje

• Nanneke

weg

• ineke

Hallo Ria,

Ja zal het zoeken de berichtjes van je over dieren die rouwen,

liefs Ineke

• Ria

Lieve Ineke

Het staat op pagina acht.

Liefs Ria

• ineke

Lieve Ria,

Sorry,was paar dagen niet op prikbord,had nog wel gezocht,maar zal zaterdag even zoeken,

want straks bruiloft van mijn nichtje,ben heel de dag uitgenodigd,even wat leuks,dan maandag crematie van een goede vriend,4 maanden na mijn man,ook 65 jaar,te jong nog ..

Ben van de week weer gaan sporten,dan zeggen ze dat je dat al kunt,en naar de bruiloft,ff denken ze dan dat je het niet moeilijk meer hebt,is best moeilijk om daar alleen heen te gaan.

Maar we moeten verder hoe dan ook,

Ik leg me er bij neer dat weinig mensen me meer bellen,durven ze niet of hoe zit dat,ja een kennis belde van de week,zijn vrouw is op vakantie,of ik om de koffie kwam,wat denkt hij wel,vraagt hij maar als ze terug is,of ik kom bij jou,zeg nee te druk…

Allemaal sterkte en laat de mensen maar praten,al doet het vaak pijn,ze kunnen niet van binnen kijken….

Liefs Ineke

• Nanneke

weg

• Ria

Lieve Ineke

Goed van je dat je naar de bruiloft gaat, het zal lastig zijn alleen, maar je lieverd is altijd bij je, waar je ook bent.we hebben een prima buitenkant, dat herken ik ook, maar van binnen?? misschien maar goed dat mensen om ons heen het niet weten, dit verdriet gun je niemand.

En dan ga je maandag ook nog naar een crematie, ik vind het heel stoer van je, gelukkig heb ik dat soort situatie,s nog niet meegemaakt, maar ik weet zeker dat ik het ook zou doen, we krijgen op dat soort momenten een soort kracht.

O wat erg van die kennis, om je uit te nodigen nu zijn vrouw weg is, de manier waarop je dat schrijft begrijp ik dat het niet alleen voor de koffie was….brrr vreselijk, ik heb dat ook meegemaakt en dan wel een vrow haha, ik schrok me rot, ik was echt dagen van slag, het was ook een week na Ad,s overlijden, zo gemeen hè, dan ben je nog zo kwetsbaar,

dat soort kennissen zitten we niet op te wachten, ik heb deze van mijn lijstje geschrapt.

Ik heb zoveel lieve nieuwe mensen ontmoet. o.a. hier van het prikbord, die mijn dikwijls opzoeken, daar heb je toch meer aan dan zo,n vage kennis.

Ik wens je een rustige dag en hoop dat je toch een beetje van het bruidspaar geniet.

Liefs Ria.

• ineke

Lieve Nanneke en Ria,

Kijk nu pas weer,kan de slaap niet vatten,ja de bruiloft was geweldig,al pinkte ik op stadhuis wel traantje weg,omdat hij er niet bij was,en voelde me af en toe wel verloren tussen al die onbekende mensen.

Maar was een etentje en mijn zus en zwager en haar dochters heb ik wel steun aan,maar ja kan daar ook niet altijd maar heen,al kan ik best goed alleen zijn,maar soms wordt het ff teveel allemaal,dat nooit eens iemand belt.

En ja voel me wel verplicht om naar de crematie te gaan,hij was ook bij de crematie van mijn man,

Kan er echt niet overuit dat mensen gelijk maar denken dat je wat te kort komt…

En dacht een vriendin te hebben,maar die vindt het nu ook genoeg,ze zit er zelf door zegt ze,kan maar begrijpen ze dan niet dat je soms even wil praten,dacht zo,n prikbord is niets voor mij,maar gelukkig heb ik het nu ontdekt,want anders vereenzaam je helemaal,al denk ik dat er wel nieuwe mensen op mijn pad komen,zie er naar uit om te gaan sporten,

En ja die kennis als ze terug is van vakantie zouden we dagje weggaan,maar zal maar niets over haar man zeggen,

Gelukkig heb ik nu geen last meer van hem.

En ja iedereen beloofd in begin zoveel,van je kan altijd bij mij terecht,en ik help je wel met bureau in elkaar zetten enz,maar gelukkig heb ik nog echt vrienden een stel dat ik al 43 jaar ken,maar die zijn nu op vakantie,die nemen mij rustig mee uit eten,

Bedankt dat jullie er zijn,doet me wel goed..ga nu mijn bed maar weer eens in.

Liefs Ineke

• Ria

Lieve Ineke

Goed van je dat je toch bent gegaan,

Inderdaad de mensen om ons heen begrijpen ons niet en dat is maar goed ook,

hebben wij ooit nagedacht hoe het zou voelen……ik niet, eigenlijk nooit bij stil gestaan,

ik denk wel dat ik meer begrip toon naar andere mensen toe en dat krijg ik in mijn omgeving

ook niet terug, maar ik heb hier wel hele lieve mensen ontmoet, dat had ik niet willen missen,

hoewel, een dubbel gevoel natuurlijk, ik had liever mijn mannetje nog willen hebben.

Je mag me gerust een keer bellen voor een praatje, moet je je eerst hier registreren,

Dan kan ik je een inbox berichtje sturen.

Liefs Ria

• Nanneke

weg

• ineke

Lieve Ria,

Ik probeer me te registreren,maar zegt deze gebruiker is er al ,maar zal morgen nog eens proberen,

Ja ben blij dat ik gegaan was hoor,nee heb daar ook nooit bij stilgestaan hoe het zou zijn,dacht we gaan nog wel paar jaar samen door,maar helaas,

Begijp de mensen niet,want ik treur niet als ik met mensen ben,dus waarom lijkt het dat ze je laten vallen..

Ja bedankt dat ik je eens mag bellen,

Hopelijk lukt het te registreren..

liefs Ineke