dankjewel sander
heb ook even een andere gedraaid die meer op mijn lijf is geschreven
de blues verlaat jou nooit,
ik als nickname blueswoman mijn man als nickname bluesman
Sander wat een geweldig nummer, ik heb hem net op mijn IPad met koptelefoon geluisterd, nou dat
viel niet mee hoor, zo alleen in het ziekenhuis liggend…..brrr dikke tranen, maar het is een mooi lied,
Ik zou graag willen dat alle mensen zo zouden denken, volgens mij hadden we het dan minder moeilijk.
Liefs Ria
Lieve allemaal,
Ik was vandaag bij de psychologe na zes weken en ze wilde weten,hoe ik de afgelopen weken beleefd had.Ik vertelde van de dip,met angstaanvallen ,maar dat het nu wat beter gaat.Deze dag niet,maar gisteren was op zich een goede dag.En dat ik toch probeer iedere dag wat positieve dingen te ervaren.Ze schrok van mijn verhaal,zeker van de angstaanvallen.Had het zelfs over opname.Dus daar ging ik depri vandaan.Toen had ik een lunch met vrienden,hij was ook mijn huisarts en hij zei dat de meesten na 1jaar de draad weer oppakken en verder gaan met hun leven.Ook O leuk om te horen.Het is van mij nu bijna 14 maanden.Ik. kreeg het gevoel,dat ik meedeed aan een competitie en dat ik gezakt was voor het examen:rouwen binnen 1 jaar.Dus dubbel depri,waar is dat mens van zaterdag gebleven met haar woorden van geluk? Weggeblazen door twee profs, die wel allebei hun partner nog hebben.Nu moet ik weer overeind krabbelen en zien hoe ik verder moet.
Liefs Lies
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?