Geluk

• lies49

Lieve Karineke,

Dit had ik even nodig,want ik als schrijfster van het geluk,ziet het even niet.Wat zit een mens toch raar in elkaar.2 dagen geleden nog positief en nu weer negatief.Zo gaat het op en neer.Een kanjer vind ik mezelf absoluut niet,meer een ploeteraar die steeds weer iets verzint om er bovenop te komen en dat gaat de ene keer beter dan de andere.

Liefs Lies

• Ria

Lieve Karineke

Bedankt voor je berichtje, het is fijn om te lezen, dat je blij bent om beheerster te zijn.

En inderdaad we moeten wat positiefs gaan doen elke dag, nu lig ik in het ziekenhuis

maar toch probeer ik het positief te zien…….en net wat Lies schrijft elke dag is anders,

maar met z,n alle komen we er wel.

Liefs Ria

• Nanneke

weg

• Karineke

Ik zie hier mensen die strijden, die elke dag weer opnieuw hun moed bij elkaar rapen, die een weg moeten gaan, die niet meer simpel en eenvoudig is. Elke dag opnieuw beginnen. Door het gemis van de persoon/ personen die zo dierbaar was/waren, is dit pad veranderd. Het leven is zo anders en de omgeving begrijpt niet dat dit gemis niet in dagen te tellen is, dat rouwen een heel leven lang duurt en dat het je soms lukt en soms niet.

Kijk niet teveel naar die anderen en ook niet teveel naar je eigen gedrag. Oordeel niet wanneer het niet zo goed gaat, je hoeft namelijk niet te bewijzen dat je het allemaal ‘gewoon’ weer kunt. Probeer te zijn en laat je gevoel maar voelbaar worden. Het verdriet en de tranen, het niet meer kunnen, het moe zijn.. het hoort er allemaal bij.. Dit prikbord is een plekje waar je deze gevoelens kunt uiten, waar je begrip vindt en waar je met liefde weer op de benen kunt komen te staan.

• Blueswoman

wat een mooi gedicht……

dankjewel

• lies49

Dank je ,Karineke.

Liefs Lies

• betsie j

Dank je Karineke,

Wat een mooi gedicht, tranen kwamen vanzelf toen ik het las.

Het is juist alsof het voor mij persoonlijk geschreven is.

Maar dat zal iedereen hier op het prikbord zo voelen.

Liefs , betsie

• Ria

Heel mooi Karineke en zo waar, ik zou willen dat alle mensen om ons heen dit zouden lezen, ik heb het op Twitter geplaatst, ik hoop dat men het begrijpt.

Was wel tranen hoor om dit in het ziekenhuis te lezen.

Lieve allemaal, dit gaat over geluk…..ik heb er over nagedacht, we moeten misschien het eens omdraaien

die vijf minuten verdriet en de rest positief denken, nou is vijf minuten wel kort, maar laten we op een uur houden,

ik denk dat het moet werken, laten we het proberen, onze lieverds zijn toch wel bij ons.

Liefs Ria.

• Nanneke

weg

• Sander

Nummer van de Dijk

Geluid hard, ogen dicht en luisteren

http://www.youtube.com/watch?v=5eACMIe0Lvk

Morgen opstaan, de wereld begroeten en laten weten dat je er bent. Weet dat je er mag zijn.

Ondanks alle verdriet is het nog steeds een mooie wereld met veel om van te genieten.