Jep…Ik denk het vaak wel en anders zijn deze mensen het niet waard om je er druk over te maken.
Liever een spontane maar wat ongelukkige opmerking dan geen of ongemeende…
x
Ja, ik heb ook gedroomd over mijn overleden man, de nacht nadat ik zijn werkkleding had opgeruimd. Hij vroeg aan mij wat hij nu moest aantrekken als hij iets in ons huis moest repareren. Ik heb n spijkerbroek, shirt en sweater terug gelegd in de kast. Voor het geval hij nog eens langs komt in mijn dromen!
Lieve allemaal,
Nou,ik heb ok een droom gehad.Een nachtmerrie.Ik droomde,dat ik op de begraafplaats stond en daar alleen die hoop as zag liggen.Dat was het dan.Sinds ik die as uitgestrooid heb,blijft dat beeld maar constant op mijn netvlies.Had ik dat maar niet zelf gedaan,denk ik vaak.Maar het is nu eenmaal gebeurd en niet terug te draaien.Hoe ik vandaag weer verder moet weet ik eigenlijk niet.Na een paar redelijke dagen,is het vanmorgen weer helemaal mis.Ik wil zo graag sterk zijn,maar het is soms zo moeilijk.
Daarbij komt ook nog,dat er veel vrienden om me heen weg zijn en je dan zo op jezelf teruggeworpen wordt.Ben ik nou zo zwak of hebben jullie dat ook?
Een enigszins wanhopige Lies vanmorgen.
Liefs Lies
lies
ik denk dat iedereen dat heeft
rouwen en verwerken is 2 stappen vooruit en minimaal 1 achteruit soms ook weer alle 2 stappen achteruit.
Je doet het met vallen en opstaan.
koester de mensen die nog wel jou zien en opzoeken.
Zij zullen je helpen om alles weer in perspectief te kunnen zien ,hoelang dat ook mag duren.
Hou vol, want hoe banaal en afgezaagd het ook klinkt, tijd heelt veel
Over een poosje zijn de scherpe kanten wat minder scherp en merk je bij jezelf dat er soms ook hele mooie dingen gebeuren.
liefs Wilma
Lieve Lies
Ach wijfie wat zou ik jou ook een mooie droom gunnen, die nachtmerrie,s zijn vreselijk, dat had ik de eerste maanden,
dan ben je helemaal van slag, ik herken het zo goed.
Voel je nou niet schuldig over het uitstrooien, je hebt er goed aan gedaan, dit is wat Philip wilde
en dat heb je gedaan.
Ja veel mensen zijn gewoon op vakantie voor hun gaat alles gewoon door, wij zitten op een ander level
maar ook daar komen we weer doorheen, voorheen hebben mensen dit misschien ook bij ons gedacht.
We gaan door, weet je nog? die afspraak hebben we, je zal net als ik vandaag wel weer wat gaan ondernemen,
ik had weer een over actief plan, maar helaas wil het lijf vandaag niet grrrrr.
Liefs Ria.
Lieve Lies,
Ik zou willen dat ik droomde over mijn lief, maar helaas…ik zal het wel te graag willen.Je wilt zo graag een levensteken uit dat onbekende gebied waar je geliefde nu is hé.
Wat de kleding betreft: ik ben aan het weven…..bij mijn rouwbegeleiding maak ik oa. van de kleren een herinneringsdoek. Het is erg confronterend en soms verdrietig, maar het is ook mooi. Je maakt nu iets nieuws en je verweeft je oude leven van je samen ertussen. Het is heel veel werk, want je maakt eerst een patroon van de kleuren waar je geliefde van hield en die jij belangrijk vindt en daarna weef je de verknipte kledingstukken er tussen door. Omdat je hier zo intens mee bezig bent ben je aan het rouwen en verwerken. Voor mij helpt dit goed.
Als het straks klaar is heb je iets nieuws gemaakt.
Voor iedereen is dit natuurlijk anders dat snap ik best.
Ik wilde het even met jullie delen.
Lieve groet, Ida
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?