Geachte beheerder, sinds u hier een slotje op had gegooid, wat achteraf zoals ook bleek, zeer onterecht was, nu krijg ik in het geheel geen hulp meer, bij het verwerken van mijn verdriet en wanhoop.
Niemand reageert nu nog hier op mijn roep om hulp.
Zelfs mijn eigen naam, gewoon Karina kan ik niet eens veranderen.
Wat nu, ik zit in een zeer diepe depressie, en weet niet waar ik nog hulp kan vinden.
Karina,
Voor de laatste maal;
Het slot heb ik erop gegooid omdat er onduidelijkheid was over je identiteit. Een andere naam, een ander IP adres en een ander emailadres kan een teken zijn dat een kwaadwillende onder een bekende naam gaat posten. Op een prikbord als deze kan dat hele vervelende gevolgen hebben.
Hulp krijg je hier voldoende, kijk eens naar de reacties. Hier vind je mensen die reageren omdat ze ook iemand verloren hebben en dus weten hoe je je voelt.
Blijf communiceren maar doe dat wel eerlijk.
En neem contact op met je huisarts, hij weet als het goed is van de situatie en kan jullie doorverwijzen naar professionele hulp.
Iemand anders heeft blijkbaar de naam Karina vastgelegd op een prikbord met inlogverplichting, zover wil ik op ons prikbord niet gaan omdat mensen dan niet meer het gevoel hebben hier anoniem te schrijven
Sterkte!
Sander, beheerder