Goede morgen Ria,
Hopelijk gaat het vandaag weer een beetje beter met je.
Als ik je verhaal lees, alles waar je doorheen moest , en nog moet, heb ik medelijden met je, vind het zielig voor je.
Dat is heel normaal en menselijk , als jij mijn verhaal leest of van iemand anders die zoveel meegemaakt heeft, vind jij dat ook zielig en hebt medelijden.
Dus is er ook niks mis mee als je na al die ellende eens een keer medelijden met jezelf hebt en jezelf zielig vindt.
Soms heb je dat gewoon even nodig.
We zijn per slot van rekening met z'n allen hier op het prikbord het slachtoffer geworden van iets waar we niets aan konden doen en geen enkele zeggenschap over hadden.
Ik heb ook al te horen gekregen dat ik zielig zou doen toen ik naar het ziekenhuis moest drie maanden nadat mijn man overleden was.
Mijn reuma was door al de ellende verergerd, ik brak mijn rechter duim, mijn maagpijn was verschrikkelijk en ik moest opgenomen worden voor onderzoek.
Ja dan zie je het even niet meer zitten, en net wat je zegt ,je lieverd is er dan niet om je te steunen,maar ja … niet zielig doen, kom nou!
Vooral als je naasten zoiets zeggen komt dat dubbel hard aan, maar ach.. weten zei veel.
Al helemaal niet hoe sterk wij allen hier in feite zijn.
Het is knokken iedere dag opnieuw.
Heel veel sterkte en een warme groet,
betsie