moeilijke tijd

• Jo

Lieve Marjolein,

Dank je voor je bemoedigende woorden.

Je hebt gelijk, het heeft allemaal geen doel meer, je verder nog druk maken over artsen die zo gefaald hebben.

Bij ons was het niet eens één ziekenhuis maar twee waar de artsen in gebreke gebleven zijn o a ook Utrecht.

Ze hebben die grote embolie gezien en niet verder gekeken.

Wat we ook doen we krijgen onze lieverds niet terug en we kunnen inderdaad onze energie beter steken in proberen een weg te vinden door het dal waar we nu doorheen gaan.

Het doet zo goed als je begrip krijgt. Van veel mensen hoor je , hij was waarschijnlijk toch niet te redden geweest,alsof dat de pijn minder maakt.Hier kom ik eindelijk mensen tegen die werkelijk meevoelen.

Dat is begrijpelijk want iedereen hier heeft dezelfde of soortgelijke ellende meegemaakt.

Ook jou wens ik heel veel sterkte en alle kracht die je nodig hebt bij de verwerking van je grote verlies.

Veel liefs Jo

• jo

Sorry Marjolijn, zie zo juist dat ik bij mijn reactie aan jou je naam verkeerd geschreven heb.

Ik begrijp ook niet waarom ik die reactie niet terug vind in de discussielijst.

Kan iemand mij uitleggen wat betekent reageren met quote?

Liefs Jo

• Marjolijn

Lieve Jo, dat geeft helemaal niks hoor, ik luister ook naar Marjolein met een korte ei…..ja gek he, dat mensen soms zo weinig begrip hebben. Het maakt inderdaad de pijn en de frustratie niet minder, het is juist heel erg het idee te hebben dat hij misschien wel te redden was geweest als ze beter hadden gekeken. Dat is ook echt iets waar je overheen moet komen, logisch dat je dat niet zomaar naast je neer kunt leggen.

Volgens mij is reageren met quote dat je ook het mailtje van de vorige schrijfster of schrijver waar je op reageert weergeeft, je krijgt dan een zinnetje erbij van: die en die schrijft: “……………………..” en dan kun je daaronder erop reageren…. zoiets is het volgens mij.

Nogmaals heel veel sterkte lieve meid.

Knuffel van Marjolijn