Monument

• anel

Hallo.lieve allemaal.

Ik moet nog doorgaan met deze pillen,want het kan wel 6 weken duren.

Liefs van Anel.

• Ria

Lieve Marjolijn

Mijn gedachte zijn bij jullie vandaag, ik hoop dat jullie fijne herinneringen op hebben gehaald.

Liefs Ria

• Marjolijn

Lieve mensen, bedankt voor julie lieve reacties, het was een erg dubbele dag, natuurijk verdrietig, maar ik heb ook weer zoveel lieve reacties gehad, kaarten en sms-jes en veel mensen hebben bloemen of iets moois op zijn graf gelegd, een van onze vrienden heeft er een flesje bier achtergelaten…..net wat Pierre vandaag gedronken zou hebben, of een wijntje…..ik neem aan dat dat flesje daar niet lang zal staan…..

eten met de kinderen was fijn, over Pierre gepraat, maar ook over heel andere dingen en ook gelachen. Al met al was het wel een verdrietige maar geen slechte dag.

Lies, wat ellendig voor je dat je alles weer zo opnieuw beleeft, toch bizar wat zulke dagen met je doen he. Laat het maar op je afkomen zoals je zelf zegt, het zal ook wel een functie hebben, je moet er blijjkbaar weer dwars doorheen om het te verwerken. Ik hoop dat je wel weer gauw wat opkrabbelt, en weer een stapje verder bent dan.

Anel, het kan inderdaad wel 6 weken duren voordat je iets merkt van de pillen. Geef de moed niet op he. En vergeet niet, wij zijn allemaal alleen he, ik ben vandaag dan wel gaan werken en uit eten geweest, maar nu ben ik ook alleen thuis hoor.Hetis het misschien voor mij iets gemakkelijker omdat ik niet de hele dag alleen ben. Maar als ik bezoek heb gehad ben ik daarna ook weer alleen. We zitten hoe dan ook allemaal in hetzelfde schuitje, en we moeten er allemaal doorheen.

Ik wens iedereen een goede nacht en morgen een goede dag, voor zover dat kan.

Heel veel liefs,Marjolijn

• Ilse Stremme

Ria, Marjolein, Lies….

Ria, wat fijn, dat het nu dan af is….je hebt je best gedaan, toch? De klok draaien we niet terug….die tikt door…en ook jij gaat die weg, Ria…De dippen zullen straks minder heftig zijn en de toppen zullen niet zo bijzonder meer voelen…

Marjolein, wat goed dat je zoveel mensen had, die er aan dachten…en durfden te tonen op welke manier dan ook. Was het goed? Volgens mij heeft het je geholpen om het zo in te vullen…liefs.

Lies, tja, als zo'n datum er dan is…is het echt doorleven van alles…heb het zelf ondervonden even geleden….maar het helpt je verder, meid, echt!

Anel, hou vol, jij zult echt straks beter gaan voelen…laat alles maar rustig over je heen gaan…neem die pillen en wacht het resultaat rustig af…Hoop binnenkort wat van de trap op te lezen.

Lieve allemaal, was hier weer even….zal steeds minder worden, maar jullie zijn mij dierbaar.

Liefs en een dikke knuffel,

Ilse.

• lies49

Lieve meiden,

Ik ben weer uit de dip.Ik hoorde dinsdag de stem van Philip.Hij zei,ik heb rust.En jij hoeft mijn ziekbed niet meer mee te maken,je moet door.Dat gaf me rust.Ik kan ervoor kiezen om 4 maanden alles opnieuw te beleven,maar ik heb ook de keuze om weer dingen te gaan doen.Er zullen ongetwijfeld nog moeilijke momenten komen,maar die moet ik dan maar laten gebeuren.Ik heb me dinsdag gelijk opgegeven voor een natuurcursus.Weer een kans om mensen te ontmoeten.Heb vanmorgen bezoek gehad van iemand van de NVVH.Ga ik ook dingen bij doen.En als de zon nou een keer gaat schijnen,dan wordt het ook weer dragelijker.Maar ik ben weer een stapje verder gekomen,hoop ik.

Anel,hoe zit het met je pillen? Ja,het alleen zijn hebben we allemaal,maar we hebben de keus om daar wat aan te doen.

Ria,heel veel sterkte morgen bij de operatie van je vriendin.Zorg goed voor jezelf.

Marion met jou gaat het volgens mij ook met ups en downs.Maar iedere dag is er weer een.

Marjolijn en Ilse bedankt voor de positieve mails.

Lieve meiden allemaal een dag waar we wat van kunnen maken.Ook al lijkt het soms moeilijk,toch proberen.

Liefs Lies

• anel

Halo.leve allemaal.

Het kan dus 6 weken duren,voor je er iets van merkt.

Helaas is bij mij de dip niet over.

Sta op en krijg weer van die angstaanvallen.

I vind er niets meer aan.

Heb vanmiddag maar boodschappen gedaan.

Voel me ook er futloos.

Sterkte en een knuffel voor jullie allemaal.

• Marjolijn

Lieve mensen,

Lies, wat fijn dat je weer zo uit het dal kunt kruipen, en wat een goed idee om zo'n cursus te gaan doen, lekker buiten bezig zijn en inderdaad weer wat contacten opdoen, is het ook wandelen in de natuur? dan is het zeker iets voor jou he, echt sterk van je dat je er zo tegen aan gaat. Zo kom je toch met heel veel strijd steeds een stapje verder. Ik hoop dat je heel veel gaat hebben aan die cursus. Ik vind jou echt een kanjer hoor!!!

Anel, geef de moed niet op en praat anders nog een keer met je arts. Ooit moet het met jou toch ook beter gaan, is er geen rouwverwerkingsgroep bij jou in de buurt? Dan heb je een doel om naar toe te gaan, je zit in dezelde situatie, dus je hebt ook gelijk aanknopingspunten, en je spreekt weer eens mensen. Is dat niet iets om te proberen? Je kunt het op zijn minst een keer proberen toch…….

veel liefs,

Marjolijn

• Beheer Rouwverwerkingsprikbord

Beste mensen

Dit onderwerp gestart door Ria gaat over een te plaatsen grafmonument.

Graag alleen maar reacties plaatsen die over het onderwerp gaan anders wordt het prikbord onleesbaar en gaat de archief functie (zoeken op onderwerpen die je interesseren)

geheel verloren

Goede groet,

Sander

• Ria

Inderdaad Sander dat vond ik dus ook.

Dan moet men zelf een onderwerp starten, het is ook moeilijk reageren op deze manier, dank je wel.

• lies49

Sander,

Excuses hiervoor.Goed dat je er ons opgewezen hebt,dat we ons bij het onderwerp moeten houden.

Lies