Monument

• Ria

Lieve Allemaal

Eindelijk gaan ze morgen het monument plaatsen, vandaag moest ik eigenlijk mijn tot nu zelf ontworpen plekje leeg gaan halen,

maar sorrie ik kon het niet opbrengen, gelukkig heeft mijn dochter het gedaan het is nu dus leeg op de lantaarn na.

Het is een dubbel gevoel, ergens zal het best heel mooi worden, ik heb het monument zelf ontworpen, ik wilde geen zerk

dat vond ik zo echt dood, maar nu het zover is vind ik het zo moeilijk.

het lijkt net of het dan klaar is, zo defintief zo af…..elke dag ging ik alles netjes schoonmaken en het zand aanharken

straks valt er niet veel meer te doen.

Bah wat is leven toch moeilijk, ik overleef maar leven? nee niet echt.

Liefs Ria

• Marjolijn

Lieve Ria,

veel sterkte morgen meid, weer een stap en weer confronterend, maar het is misschien straks ook wel een goed gevoel dat het er uitziet zoals je zelf voor je lieverd hebt bedacht. Ik hoop dat als het er staat je er toch tevreden over bent. Ik zal aan je denken morgen, ik weet nog dat ik het ook heel vreemd vond toen de steen er op stond bij Pierre, inderdaad, definitief…..dikke knuffel Marjolijn

• anel

Lieve Ria.

Heel veel sterkte van mij.

Liefs en een knuffel van Anel.

• marianne13

Heel veel sterkte, ook als is dit weer een moeilijk moment, toch zal je straks zien dat het ook heel fijn aanvoelt,

zelf ontworpen daar moet je toch heel trots op zijn, niet iedereen kan dit, het wordt een mooie gedenkplaats,

dikke knuffel

marianne

• Ria

Lieve Allemaal

Het monument staat, het is echt prachtig heel rustig en toch heel apart, echt Ad.

De beheerder kwam erbij staan en vond het zo mooi, mijn dochter was bij de plaatsing

en het was druk op de begraafplaats, ze hadden veel bekijks, maar het mag gezien worden.

Zondag was een hele moeilijke dag, ik moest het door mij tijdelijk gemaakte plekje leeg maken

dat voelde niet goed, maar toen ik er vandaag stond dacht ik……ja ik heb hier goed aan gedaan,

nog steeds kijk ik door de ogen van Ad en weet zeker dat hij dit heel mooi vind.

Het waren twee emotionele dagen.

Liefs Ria

• MarionW

Goed gedaan, Ria! Ad zou trots op je zijn geweest.

Liefs,

Marion

• Marjolijn

Lieve mensen, Ria, goed zo, ik denk dat je er goed doorheen hebt geslagen en je hebt jouw lieverd een mooie plek gegeven, daar kun je trots op zijn. Zeker heel emotioneel, maar dat kan niet anders, het is weer een stap die je gezet hebt. En fijn dat je dochter erbij was he….

Mijn PC geeft aan dat het nu 00.00 uur is, 28 feb, het begin van Pierre zijn verjaardag…..normaal gezien zouden we nu samen een glaasje champagne drinken, en zou hij zijn kadootje krijgen, in gedachten doe ik dat nu en krijgt hij zijn verjaardagskus….ik ga morgen (o nee, vandaag) met de kinderen uit eten, in Pierre zijn geest proberen we er dan nog iets van te maken,maar ik voel me even allesbehalve feestelijk zeg maar……slaap lekker allemaal, veel liefs Marjolijn

• lies49

Lieve allemaal,

Ria,wat fijn dat het monument zo mooi geworden is en dat je er een goed gevoel bij hebt.

Marion,heel veel stekte vandaag.Ik hoop,dat je vandaag met de kinderen over Pierre kunt praten tijdens het etentje.

Ik voel me ontzettend verdrietig.Vandaag is het de dag van Philip's operatie(eigenlijk 1 maart),maar in mijn beleving is het vandaag.Alles komt weer terug,het is net een horror film,die steeds weer afgedraaid wordt.De energie die ik had is nu weg en de moed.

Hoe ik verder moet,weet ik even niet,maar ik laat het maar gebeuren.

Liefs Lies

• anel

Lieve allemaal.

Fijn,Ria,dat het een mooi monument is geworden.

Heel veel sterkte,Marjolijn vandaag.

Ook voor jou,Lies heel veel sterkte.

Met mij gaat het ook niet goed,zit er helemaal doorheen.

Liefs en een knuffel van Anel.

• MarionW

Lieve Marjolijn,

Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk voor je is, 28 februari was waarschijnlijk altijd een dag waarna je uitkeek, om samen met Pierre zijn verjaardag te vieren. En nu zonder hem, weliswaar met de kinderen, maar toch.. Ik wens je heel veel sterkte. Bert zou op 18 maart a.s. 60 zijn geworden. Ipv een groot familiefeest, wat ik vorig jaar nog in gedachten had, gaan we nu op die dag bloemen neerleggen voor hem in de urnentuin. Hoe bizar kan het leven zijn.

Anel, wat zei de psychiater? Heb je andere pillen gekregen?

Lies, voor jou is het ook zo'n beladen periode. Alle herinneringen aan hoe het vorig jaar om deze tijd was, toen Philip geopereerd moest worden. Soms zou ik willen dat we de mogelijkheid hadden om bepaalde herinneringen te wissen en alleen de goede momenten over te houden. Maar bij mij werkt dat nog lang niet zo.

En verder voor iedereen weer veel sterkte vandaag. Ik hoop dat we ons door de komst van het voorjaar allemaal een beetje beter gaan voelen.

Veel liefs,

Marion