Lieve Tineke,
Tjee,wat erg…zo jong.En inderdaad het liefste wat je hebt.Dat wil en kan je niet loslaten.Hebben jullie kinderen?
Mam heeft dus ook nog mee moeten maken dat ze haar allerliefste verloor afg 16 april,heel onverwacht,zomaar….uit het niets.Hartstilstand,op de camping.
Een grote klap,zo raar.Mam is toen 2.5 weken bij ons geweest.Op een gegeven moment wilde ze zelf terug om de draad weer(op een of ander manier)op te pakken.
Ze vond dat ze ons niet mocht belasten,tjee.
Toch,iets was er met mam,kreeg lichamelijke klachten,we weten het aan het zware rouwproces(pap was 65).
Mam was vorige zomer 2009 genezen verklaard,geen moment aan gedacht dat het de kanker was.
Het was dan ook een hele klap toen we 7 juni te horen kregen dat ze niet meer te behandelen was,(uitgezaaid melanoom)heb geen dag meer gewerkt en alle dagen met mam doorgebracht.Ook nog leuke tijden gekend,mam leek zich er makkelijk bij neer te leggen,wilde alleen niet mij en mijn broertje achterlaten.
Wat dat betreft zouden we het niet anders gewild hebben,mam is 7 nov thuis gestorven in haar slaap,wij waren bij haar.Ze was 63,zou trouwens vandaag 64 worden!
De klap,vooral voor mij komt nu pas,kan niet stoppen met huilen en ben ontzettend moe,heb geen tijd gehad om te verwerken dat pap er al niet meer was,laat staan dat ik er al mee bezig was(tijdens het ziekbed)dat ook mam er na een tijdje niet meer zou zijn.
Huis opruimen,ook zoiets,het doet zo'n pijn!
Pap en mam waren,zijn zo'n bijzondere mensen en hoe mam dit gedragen heeft is meer dan onvoorstelbaar te noemen,ik mis ze zo!
Liefs Ingrid
Bedankt steeds voor je berichtjes,doet me erg goed.Het ene rouwproces is het andere niet,toch je verliest iets wat je zo lief is,of het je partner is of je ouders.
Ben wel reëel,je ouders verliezen,het hoort bij het leven,maar dat het zo'n pijn doet…….