Hoi ingrid,
Wat is het adres van de website en met welk programma heb je deze gemaakt?
@Ingrid
Sorry dat ik niet eerder reageerde. Ik kom hier niet zo vaak.
Je hebt helemaal gelijk dat het altijd het beste is als je zelf zoiets maakt. Want hoe meer je zelf ergens aan werkt hoe meer je voelt dat je nog iets doet voor degene waar je van houdt. Voor de verwerking van het verdriet is dat ongetwijfeld beter en je kan er nog meer je eigen gevoel in stoppen zoals jij zegt. Ik zou nooit iemand aanraden om een website te laten maken als hij/zij het zelf ook kan en wil.
Maar het is wel goed dat je me daar nog even zo duidelijk op wijst.
Ik denk echter niet dat iedereen het zelf wil doen. Zo zou ik er zelf best baat bij hebben gehad als ik met mijn eigen handen een mooi grafmonument bij het graf van mijn ouders had gemaakt. Ik zou dat vast wel van iemand kunnen leren, maar ik heb er eigenlijk geen behoefte aan. Het is niet mijn ‘ding’. Dus is het fijn als iemand anders dat voor je doet (en zich dan wel zoveel mogelijk verdiept in wat jij mooi en passend vindt).
Een website is natuurlijk wel iets anders, maar voor veel mensen is het schrijven van een levensverhaal of het uitzoeken van foto's voor de site al ‘heftig’ genoeg. Het maken van de website zelf hoeft niet voor iedereen.
Ik heb zelf niet veel verstand van de verschillende pakketten en mogelijkheden die er zijn om als ‘leek’ een website te maken, want ik heb het nog nooit als hobby gedaan maar ben meteen met professionele software begonnen.
Maar misschien is het wel een idee om me daar eens in te verdiepen.
Overigens mag iedereen die een website aan het maken is en raad nodig heeft altijd contact met me opnemen.
Groeten Hans.
Hoi Dineke,
Het is een hele mooie website geworden.
Je zal er ook veel steun aan hebben.
Ik ben een paar jaar geleden begonnen met een site voor mijn zoon en kleinkinderen maar die is nog niet af,
het is soms zo vreselijk moeilijk om het zelf te doen maar ik probeer door te gaan.
Je kan hem ook wel al bekijken.
Heel veel sterkte.
Groetjes, Bep
http://www.hans.dievergeetikniet.nl/
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?