moeder verloren op jonge leeftijd

• jeroen1975

Hoi,

Dank voor je reactie. Je slaat de spijker op z'n kop. Ik heb gelukkig een goede huisarts en ben doorverwezen naar een psych. Heel aardige vent en na de eerste keer stelde hij meteen voor m'n vrouw de volgende keer maar mee te nemen. Dus binnenkort gaan we samen.

Voelt in ieder geval al allemaal wat rustiger en ik denk dat het allemaal goed komt. Eerste tip was trouwens mezelf wat meer te disciplineren: ben ik hard mee bezig en lukt tot nu toe goed.

Gr.,

j

• anke

(tu)

Jeroen top van je ,

sterkte met de weg die je gaat.

groetjes Anke

• jelmer w

ik ben mijn moeder toen ik 18 was

afgelopen koninginnendag 2010

hoe kan ik dit het beste verwerken,

in me eentje… of met een psycholoog

want meer is er niet…

• Marjada

Jelmer,

Ik weet niet of je al contact hebt gehad met je huisarts en of je daar goed mee kunt praten. Hij/zij zal je wellicht aanknopingspunten kunnen geven, hoe je dit het beste kunt verwerken. Hierin is geen algemeen advies te geven, voor meerdere personen kunnen meerdere oplossingen geboden worden.

Ik wens je veel sterkte met je grote verlies en hoop dat je de juiste weg kunt vinden om dit te verwerken.

Groetjes van Marjada

• anna.m

dag Jelmer .

Als je naar de huisarts gaat en het probleem voorlegt van het verwerken van het verlies ,zal hij je zeker door verwijzen .

Dit kan zijn naar een psycholoog (zoals mijn dochter na het verlies van haar vader ) maar er zijn ook andere wegen .

Gaan hoor Jelmer! ,maak een afspraak !