Hoi,
Mn moeder is overleden toen ik 13 was. M'n vader kreeg toen ik 15 was een nieuwe vriendin (nu z'n vrouw). Ik wilde er nooit over praten en ik denk dat ik daarom ook niet kon opschieten met z'n nieuwe vrouw. Die relatie speelde zich dus af buiten mijn gezichtsveld… bij haar thuis waardoor ik eigenlijk altijd alleen thuis was. Op mn 17e gingen ze samenwonen en moest ik dus ook het huis uit. Ben toen gaan studeren in amsterdam. Gedurende 10 jaar lang in amsterdam eigenlijk altijd wel “vreemde” dingen gedaan: rare relaties gehad, naar australie gegaan om een jaar te werken… allen gingen niet goed. Heb ook gegokt en dronk altijd wel veel. Beide gelukkig niet excessief…
Nu ben ik 33.. ben net getrouwd met een schat van een vrouw en heb een leuke baan….. ben ik weer rare dingen aan het doen. Eens in de maand veel maar dan ook veel te veel drinken en zo kan ik nog wel wat bedenken. En waarom? Ik krijg een soort waas voor ogen soms: eentje die zegt: wat maakt het toch uit je bent toch alleen.. en altijd geweest…
Ik ben hard bezig m'n huwelijk kapot te maken, maar wil dit niet. Ga ook morgen naar de huisarts want dit moet echt stoppen.
Zijn er mensen die hier wat in herkennen? Ik wil m'n vrouw geven wat ze verdient… maar heb ook het gevoel dat ze me niet begrijpt. Ik kom er steeds meer achter dat ik mn moeder nog geen plaatsje heb gegeven, kan nog zoveel pijn hebben als ik denk hoe het was voordat ze ziek werd.
Zou graag in contact komen met mensen die weten hoe het voelt…. mn email is: jeroen-1975@hotmail.com