ik mis mijn moeder nog steeds

  • Nanneke

    weg

  • marianne

    Hoi Nanneke

    Op de dag dat jij mij sterkte wenst (wat ik wel heel lief van jou vind)

    24 juli 2002 is de dag dat mijn man 10 jaar geleden is overleden

    en dat nog wel toen wij daar op vakantie waren in Turkye

    we waren maandag vertokken en dinsdag aangekomen en woensdag is hij overleden aan zijn hart

    pfffffffff ja is al 10 jaar geleden hij was maar 49 jaar

    ik was met 41 al weduwe

    ja en dan sta je daar alleen met je kinders (waren toen 19 en 21 jaar)

    maar toch je moest alles alleen doen.

    En dan het verlies van mijn moeder,

    waar ik nog steeds geen plaatsje voor kan vinden

    Ik leesde dat jij ook bij het allerlaatste moment bij je moeder was

    bij deze heel veel sterkte voor jou en je familie

    Marianne

  • Nanneke

    weg

  • Leanne

    Ik mis mijn moeder ook nog. Soms heb ik het gevoel dat ze soms bij me is en dat ze iets wil zeggen. Of dat ze gewoon bij me wil zijn zoals we vroeger koffie zaten te drinken aan de eettafel bij ons thuis. Ik wil dan graag horen wat ze zegt. Maar ik hoor haar niet. Soms heb ik bevestiging nodig, wil ik dat ze zegt dat ze trots op me is of van me houdt. Ik heb zelf kinderen maar op die momenten ben ik zelf nog kind.

  • nico

    Lieve Margreet.ik was wees op mn 39e. Beide ouders binnen 5 jaar verloren…onbeschrijfelijk verdrietig kan een mens zijn.maar ik heb weer de kracht gevonden verder te gaan.of ik ze nog mis?? Elke dag….kan soms gewoon vreselijk verdrietig zijn en denk dan dat het allemaal een boze droom was….maar het is realiteit….misschien helpt t jou ook te denken dat ze altijd bij je zijn…soms voel ik t ook en dan word ik blij….x en mooi bericht heb je gepost.grt nico

  • jolanda

    Hoi…ik zou heel.graag met je in contact komen. Ik weet hoe je je voelt. Mijn moeder is vandaag precies 18 jaar dood…. Ik vind mijn draai nog steeds niet. Ik heb twee kinderen van 9 en 12 jaar… Ik.zou graag met je willen praten

    liefs ..jolanda

  • carola

    ik ben mijn moeder nov.2012 verloren ook door de vervelende rot ziekte…en mis er elke dag…maar weet niet zo goed wat ik met me verdriet aan moet heeft iemand een tip?

  • Marijke van Kampen

    Lieve Mam ik mis je zo, ik wil het van de daken schreeuwen. ineens plotseling ben je uit het leven weggerukt. je was er nog niet klaar voor en ik ook niet! Mama, je hebt geen lijdensweg gehad, daar ben ik dankbaar voor maar het missen doet zo,n pijn lieve schat. De ene middag zijn we nog plantjes kopen in het tuincentrum en de volgende dag ben je er niet meer. ik kan er slecht tegen, kan er niet zo goed mee omgaan. ik mis je meer dan ooit!Onze band was zo goed en dat blijft zo, alleen het missen pfff voordat ik daar aan gewend zal zijn. Heel mijn hart huilt om jou mijn lieve lieve schat!!!!!!!

  • Aziz Mekkaoui

    Nadat ik het onderstaande verhaal had gelezen had ik moeten huilen, ik mis mijn moeder, zij is september 2006 overleden.

    Op de vraag van wie hou je het meest krijg ik altijd antwoorden als mijn vrienden en mijn lief maar heb je ooit bij stil gestaan dat de persoon die je het meest dierbaar heeft je moeder is. Ik ken een verhaal van jongen die geld vroeg als hij iets deed in het huishouden. De jongen nam een papiertje en schreef: ik heb de vuilzakken buiten gezet 10 euro , ik heb mijn kamer opgeruimd 5 euro, ik heb de afwas gedaan 20 euro. Hij maakte een totaal van al die papiertjes en gaf het aan haar moeder. De moeder nam de papiertjes en schreef op de papiertjes: ik heb je 9 maanden in mijn buik gedragen GRATIS, heb alle pijn doorstaan van je geboorte GRATIS,toen je een baby was gaf je eten noch voor ik zelf gegeten had GRATIS, wanneer je weer eens ziek stond ik klaar om bij je te blijven de hele nacht GRATIS en ze maakte ook een totaal namelijk liefde. Ik vind het verhaal een zeer mooi verhaal want het dient om ons ogen te open. Op de vraag moet je eens antwoorden maar dan in je hoofd. Wanneer was de laatste keer dat je moeder heb geknuffeld en daarover moet je nadenken maar als ik zeg wanneer was het de laatste keer dat je haar tegensprak dan ga je sneller op kunnen antwoorden.Onthoud één ding van dit verhaal je moeder is de belangenrijkste persoon in je leven noch voor je vrouw/man noch voor je eigen kinderen!

  • Sjaan

    mijn moeder is afgelopen nieuwjaarsdag

    overleden,naar ook 3 jaar dement te zijn

    geweest,maar de klap kwam toch hard aan

    toen ze overleed!ze was een lief moedertje

    van 10 kinderen en nu is ze er niet meer,en

    wat mis ik haar al heeft ze leeftijd bereikt van

    85 jaar,maar je wil je moeder nooit missen toch?

    mijn vader leeft nog,en me ouders zaten samen

    in een verzorgingstehuis,bij elkaar en als ik nu

    naar mijn vader ga,is het een heel gemis als

    ik mijn moedertje daar niet meer zie!! want al

    was ze dement,ze was wel altijd aanwezig.