ik heb mijn vrouw verloren 25 april 2013…sinds die tijd heb ik van mijn afgeschreven…tot eind mei 2014…en zie…er is een biografie over ons 40 jarig samen zijn van gekomen..een zelf ontworpen omslag en foto,s

soms droevig…gewoon geschreven hoe ik mijn voelde en dan weer leuke lachwekkende onderwerpen…en heus ik ben er trots op….een boek vol emotie en verdriet en toch steeds beetje bij beetje het rouw proces kunnen gaan ervaren.

mijn familie leden hebben zo,n boek gehad…en zeggen….dit is recht uit je ziel en brein…daar kunnen mensen die zoiets of wanneer zich iets voor doet bij verlies…mooi over na denken wat hen te wachten staat…en de pijn zou kunnen verlichten.

ik ben er nog lang niet…ben al aan een tweede bezig….en zie…het word steeds vrolijker…alleen de gedachte gang al…zo van ….mooi hoor jan…en dat je geinspireerd word door je eigen vrouw die niet meer is…frieda…..zo is ook de titel van het boek “”GEWOON FRIEDA-ALS MIJN LENTE EENS KEERT“”

eens zijn we weer samen…schrijf ik er in….en echt het geeft zo genot….en raad dit aan te gaan doen.

eerlijks halve heb ik het ook geschreven voor mensen hier bij te gemoed te komen…maar hoe….zou mooi in de boekhandel te koop kunnen zijn…om de mensen te tonen…wat je mee kunt gaan maken….er uit de benarde put te komen.

jan termaaten (70)