Moederdag met vriendin in rouwproces

• Ramon

Hallo,

Ik zit met een probleem. Mijn vriendin zit in een rouwproces voor het verlies van haar moeder. Nu is het morgen weer Moederdag en mijn moeder is nog in leven. Nu wil mijn vriendin niet dat ik naar mijn moeder ga, alleen toen ik dit aan mijn moeder vertelde begon ze te huilen.

Wie kan mij met dit probleem helpen?

Alvast bedankt.

• Wil49

Hallo Ramon,

Ik weet natuurlijk verder niets over jouw relatie met je vriendin. En over de relatie tussen jouw vriendin en jouw moeder, maar ik denk, dat hier veel meer speelt dan wat je in die paar zinnetjes schrijft.

Ik denk dat jouw moeder voor jou heel belangrijk is en dat dat wederzijds is. Voor jouw vriendin was haar moeder toch ook belangrijk??

Als jij je vriendin haar zin geeft zal dat altijd tussen jullie in blijven staan en dat is ook niet goed. Dus ik zou zeggen: Luister naar je gevoel wat goed is. Doe wat je hart je ingeeft. Jouw vriendin stelt je voor een heel moeilijke keuze. Kiezen tussen haar en je moeder. Dat is heel slecht voor je relatie. Ik hoop dat je moeder aardig is tegen je vriendin, want daar kan het natuurlijk ook aan liggen.

LUISTER NAAR JE GEVOEL.

Groetjes,

WIL

• Nanneke

weg

• hanneke

beetje vreemd vind ik dit ook ja, ik zou zeggen tegen mijn vriendin, je gaat lekker mee naar mijn mam, of ik haal mijn moeder en ik kom bij jou, wil ze dat niet, dan moet ze toch accepteren dat je op deze dag naar je moeder gaat, het is teveel gevraagd hoor.