echt contact

• Wil49

Ik vraag me af of er hier ook mensen zijn, die echt contact willen. Ik bedoel elkaar ontmoeten. ik wil het eens proberen. Ik woon in Tilburg. Als iemand mij wil mailen, stuur dan maar een privebericht. Ik weet ook niet of dit klopt met de huisregels.

• Blueswoman

Hallo Wil

Soms is dat leuk

maar soms moet het maar net klikken.

Ik bedoel hiermee niets negatiefs,

maar soms is de anonimiteit voor mensen juist de lage drempel om te praten,

in een live contact zegt men al snel …o het goed hoor, terwijl er vanbinnen van alles mis is.

Helaas is afstand voor mij een probleem

en rijd niet meer langere afstanden

Maar ik hoop echt dat je iemand vind die wel het contact wil en kan maken .

• max

Beste Wil,

Een idee waar ik ook al een tijdje mee rondloop. Een datingsite ahw voor weduwes en weduwenaars; voor een bakkie troost in de stad en het uitwisselen van gedachten en emoties. Het helpt voor beiden als mensen in de zelfde omstandigheden ervaringen kunnen uitwisselen… en wie weet wat er verder uit kan bloeien.

• Wil49

Hallo Max,

Waar woon je? Hier in Tilburg is wel een contactcirkel voor weduwen en weduwnaars. Daar heb ik me bij aangesloten. Het is geen datingsite, zoals jij dat noemt. 1x in de maand is er een bijeenkomst, waar je elkaar ontmoet. En er worden activiteiten gepland. Het gaat uit van een wijkcentrum in de stad. Het is wel fijn om mensen te ontmoeten, die hetzelfde meegemaakt hebben, maar iedereen gaat er toch weer anders mee om. En het moet maar net met iemand klikken om een vriendschap op te bouwen.

Ik heb het vaak ook nog erg moeilijk, maar kan dat maar met weinig mensen delen. En ik word er ook erg moe van dat je steeds zelf overal het initiatief voor moet nemen. Mensen komen niet naar je toe. Ze weten niet hoe ze met je om moeten gaan als je somber bent. Daarom is het wel fijn als je hier wat van je af kunt schrijven.

Groeten van Wil