• Beheer Rouwverwerkingsprikbord

Lieve mensen van dit prikbord,

Ik heb de berichten een poos gade geslagen en ik merk, dat er steeds meer berichtjes worden geplaatst, die je beter privé kunt plaatsen. Ik zal enkele van deze berichtjes nu verwijderen. Wij weten, dat we met Ria meeleven, maar laat het haar op een gewone manier ook weten.

Ik hoop dat jullie begrijpen, dat ik nu in moet grijpen, puur omdat dit geen chatbox is, maar een prikbord.

Warme groet,

Karineke

• Blueswoman

Karineke

snap wel dat je bepaalde berichten wilt verwijderen

alleen

Ria kan nu even zelf niets mailen/telefoon aannemen oid

vandaar dat het wel fijn zou zijn als er toch kleine uitzondering voor gemaakt word ivm hoe het met haar gaat dus bv actuele stand.

Mail haar nl zelf ook wel maar aangezien ze dus niet terug kan mailen vind ik dat wel prettig om te weten hoe het nu is.

Je leeft toch mee op een of andere manier

groetjes Wilma

• anke1967

Lieve Wilma

Onze warme , harte groeten hebben haar vast bereikt.

Ik denk dat dat alleen al een enorme steun geeft , dat sluit ze in haar hart .

Karinneke het lijkt mij niet makkelijk om dit soort besluiten te moeten nemen .

Ik vind het dapper !

Ps . Misschien is het leuk Ria een persoonlijk kaartje te sturen.

liefs en veel liefde licht en kracht.

Anke

• Ria

Lieve Allemaal

Karineke, ergens begrijp ik het wel, maar je wilt niet weten hoe goed me de berichtjes hebben gedaan,

uiteindelijk gebeuren dit soort dingen ook in mijn rouwperiode de 14e is het voor mij een jaar geleden,

dus was het dubbel zo moeilijk, ik moest naar huis, zo,n dag wil je toch het liefste in je veilige huisje zijn.

Nog maar niet te vergeten dat het een geluk is dat ik hier nog kan schrijven, het ging heel slecht met me, toch bedankt dat je de berichtjes even hebt laten staan.

Iedereen bedankt voor de lieve kaarten, ik moet nu nog een zware weg gaan, maar dat gaat me lukken,

onvoorstelbaar dat ik toch zo heb gevochten om te leven, maar toch is het zo…..Ad wil me daar nog niet hebben,

mijn taak is nog niet volbracht, zo blijkt nu.

Liefs Ria.

• Beheer Rouwverwerkingsprikbord

Lieve Ria,

Ik begrijp heel goed, dat de aandacht die je door deze berichtjes ontvangt tot grote steun is.. en ik heb het ook een hele poos aangekeken, maar het ging steeds meer op chatberichten lijken en dat kan ook via de email plaats vinden. Ik ben blij, dat je zo geknokt hebt en dat je zo krachtig het leven aan blijft gaan. Je bent een Kanjer!!!

En ik verbied het medeleven niet op dit prikbord, alleen wanneer het teveel wordt en wanneer ik vind dat het ook via de mail plaats kan vinden.

Lieve groetjes en een fijne dag,

Karineke

• Ria

Lieve Karineke

Dank je voor je bericht, ik begrijp het helemaal.

die kanjer ben ik nog niet helemaal, ik krijg eerst nog 14 oktober dan is het precies een jaar geleden,

voor iedereen al een beladen dag, maar bij ons iets extra's ze waren hier niet alleen Ad kwijt maar ook bijna hun Moeder

ik had gedacht dat ik die dag net als andere dagen zou denken, ik mis Ad elke dag en die dag niet meer of minder,

maar nu blijkt dat ik mijn dochters moet steunen die dag en ook dat kan ik het komt allemaal best goed.

Liefs Ria