Soms.....

• Ria

Lieve Allemaal

Soms zie je een klein zonnetje en soms zie je alles zwart.

Op dit moment zie ik geen zonnetje.

Ik mis mijn lieverd, dubbel zo erg, ik ben bij de anesthesist geweest en die geeft nog geen groen licht,

voor mijn operatie, ik heb het TE benauwd, ze gaan nu overleggen op welke manier ze mij onder narcose

moeten brengen, ze denken dat ze mijn stembanden weer gaan raken ( dat is al eens gebeurd, ik heb al weinig stem)

een canule zou een optie zijn, maar daar ben ik zelf niet zo'n voorstander van, heb ik al eens gehad.

Dit alleen nog maar over de narcose, dan moet mijn rug operatie nog gedaan worden, ook een ingewikkeld geval.

nee lieverds ik zie op dit moment geen enkel zonnetje, ik moet dit allemaal alleen verwerken, ook al heb ik nog zoveel

lieve mensen om mij heen, ik moet het toch zonder mijn lieverd doen, dus alleen.

Ik zit veel aan het water na te denken, maar helaas ik krijg het niet uitgedacht.

En geloven jullie me, ik ben een optimist…….meestal dan, maar ik ben zo verdrietig van binnen.

Liefs Ria

• Nanneke

weg

• lies49

Lieve Ria,

Ik kan me voorstellen dat je je zo voelt.Zo alleen in deze moeilijke periode,waarin je er niet uitkomt.En waar allerlei scenario,'s door je hoofd gaan en Ad is er niet meer,die je kende als geen ander.

Maar je bent heel sterk,al voelt dat misschien niet zo en ik hoop,dat je ergens een beetje vertrouwen vandaan haalt om dit te ondergaan.

Nanneke,wat een verandering ga jij aan.Dapper,hoor.

Liefs Lies

• Nanneke

weg

• Ria

Lieve Nanneke

Voor de hernia operatie ben ik niet bang, er zit meer dan alleen een hernia, maar bang ben ik helemaal niet,

het alleen moeten ondergaan maakt me zo verdrietig, ik mis mijn lieverd bij dit alles zo vreselijk,

en waarom kan ik niet gewoon een hernia operatie hebben, waarom moet er weer zoveel bij komen kijken,

bij ons gaan die ziekenhuis toestanden nou nooit eens *normaal*

maar bang….nee echt niet, het enige *erge* wat er kan gebeuren is dat ik naar Ad ga……..nou en.

Dapper dat je de stapt neemt om te verhuizen, ook al is dat met de nodige tranen, maar dit plan heb je al heel lang

dus misschien wel goed om het te doen.

Lieve Lies

Nee ik ben niet sterk, ik doe vaak of ik sterk ben, maar ach van binnen ben ik zo klein en zo vreselijk verdrietig

en ook zo heel erg alleen, dus net wat ik schreef, soms denk je een zonnestraaltje te zien en soms zie je niets.

maar gelukkig hebben we elkaar, dat is iets waar ik super blij mee ben…..we kunnen fijn samen aan het water

zitten ;-)

Liefs Ria

• Blueswoman

Lieve Ria

ik snap helemaal wat je bedoeld….

Ook je stukje over hoe het ervan binnen uitziet,terwijl de buitenkant die je laat zien veel beter eruit ziet…

toch wens ik je veel sterkte en kracht want je zal het nodig hebben.

[en waag het niet om nu al naar Ad te gaan… kom je persoonlijk weer terughalen…

Je weet het als je wil kan je altijd bellen he….. ben er maakt niet uit op welk tijdstip….

luister nu naar een heel oudje ….miss you nights… cliff richard

en jawel het lekt…….

sterkte meiske

• Ria

Lieve Wilma

Ja dat is inderdaad een nummer om bij te huilen, zeker in mijn geval, Ad had iets speciaals met Cliff, hij heeft hem ooit ontmoet dan blijft het speciaal, ik had nog niets van Cliff op mijn IPad…..ik val altijd met muziek op mijn IPad in slaap en hoe kon ik nou zo dom zijn om er niets van Cliff op te hebben staan, ik heb hem dus gelijk gekocht, dank je wel.

De IPad had ik net voor Ad's overlijden van hem gekregen, met het idee dat hij er allerlei muziek op zou zetten, Ad was altijd met muziek bezig gratig downloaden e.d. die had mijn IPad wel vol gekregen, ik koop nu nummers, ik heb geen kaas gegeten van dat downloaden……..ik ga gelijk nog meer van Cliff zoeken, wat een domoor dat ik daar nooit aan heb gedacht, ik heb zoveel nummers van ons samen erop staan……ik was in mijn jeugd ook niet zo,n Cliff fan, ik was meer van de Stones e.d. en klassieke muziek en Ad was ook van de harde muziek, maar deze jeugdheriinering van Ad moet ik er toch ook op hebben.

Ja ik heb het even moeilijk, soms is alles je teveel er gebeurd gewoon teveel, het rouwen op zich is al moeilijk genoeg

dan kan je er niet zoveel bij hebben, en ik zit natuurlijk al een aantal weken te tobben, ach je wilt niet weten hoe ik mijn lieverd mis en door wat voor dal ik nu moet, meestal krabbel ik er wel weer uit, maar nu zit ik even aan het plafond hoor.

Mijn lontje is super kort……vandaag kwam er een Jehova aan de deur…..ik praat niet hard, maar hij begreep wel wat ik zei……hij kwam de blijde boodschap brengen, je mag 1 keer raden wat ik zei……met mijn korte lontje,

ach die man was even stil en zei toen heel zachtjes, dag Mevrouw.

Maar lieverd ik bel je morgen even.

Dikke kus Ria

• Blueswoman

Ria

geef me je mailadres maar in pb dan zal ik je uitleggen hoe het goedkoper kan…..

scheelt weer wat…

• betsie j

Lieve Ria,

Bedankt voor je privébericht.

Ik geloof graag dat je het even allemaal niet meer ziet zitten, en ook dat je vertrouwen een beetje verdwenen is.

Na alles wat er gebeurd is, niet verwonderlijk.

Je schrijft dat je niet bang bent als er iets ergs gebeurd, want dan ga je naar Ad.

Vanaf dat mijn man er niet meer is, denk ik ook zo, ben ook niet bang om te gaan want dan ben ik weer bij Jo.

Niet dat ik nu al wil vertrekken hier, maar … bang nee.

Het gevoel wat ik vroeger had,“ wat moet dat verschrikkelijk zijn als je moet beseffen dat je moet gaan ” dat heb ik helemaal niet meer.

Vraag me af of anderen hier op het bord dat ook zo voelen?

Is wat mij betreft het enige positieve wat het overlijden van onze lieverds ons gebracht heeft.

Ik hoop voor je dat de artsen snel een goede oplossing vinden voor de manier van narcose en dat je daar dan zelf ook achter staat.

Bovenal hoop ik dat de operatie zonder complicaties verloopt, zou voor de afwisseling wel eens keer mogen zijn.

Lieve Ria héél veel sterkte voor de komende tijd en alle kracht die je nodig hebt om dit alleen te doorstaan.

Alhoewel alleen….. ik denk toch dat er van boven iemand heel erg op je let , je beschermt en je zijn kracht stuurt.

Ik klamp mij tenminste aan de woorden van Jo vast die voordat hij van mij ging zei: “ Denk er aan, je bent nooit alleen, ik ben Altijd bij je ”.

Dat geldt ook voor jou, Ad is Altijd bij jou!

Liefs en een dikke knuffel,

betsie

• Ria

Dank je wel lieve Betsie.

Ja ik weet ook zeker dat Ad altijd en overal bij me is, dat voel ik en dat weet ik,

maar we willen graag iets tastbaars en dat is er helaas niet meer.

Nee bang om dood te gaan was ik nooit, en nu ook niet.

Liefs Ria