Hoi lieverds
Vandaag eindelijk zelf met mijn autootje naar de begraafplaats gereden, ik mag met mijn auto de begraafplaats oprijden
ik heb een nummer dat ik moet bellen dan gaat het hek open, dat is heel fijn, ik hoef dan maar twee stappen te doen.
Ik was zo blij daar weer te zijn, ik had een mooi hart bij Intratuin gekocht met een lint eraan en een mooie roos
en eindelijk kon ik zijn kaars weer aansteken, ik was zo blij dat ik er was.
Verder nog vermelden dat ik super pijnstillers heb, ik kan moeilijk lopen, maar heb minder pijn, de planning is dat ze me zo snel mogelijk oproepen, de neurochirurg dacht binnen anderhalve week…..ik wacht het af.
Toen ik van de week uit het ziekenhuis kwam, zag ik het bed weer in mijn kamer staan, ik voelde me niet thuis in mijn eigen huis, met dat bed stond alles op zijn kop……het bed is nu weg en ik voel me daar geestelijk veel beter bij,
ik heb nu mijn eigen veilige huis weer terug……begrijpen jullie dat.
Ik had ook voordat ik het ziekenhuis in ging het behang van mijn gangetje boven afgehaald……dat heb ik vandaag met pijn en heel veel moeite behangen, gelukkig heb ik nu pijnstillers die goed werken, maar lopen lukt moeizaam.
Ach en wat ben je dan toch alleen, maar een lekker potje janken lucht soms op, dus dat heb ik net gedaan.
Ik hoop dat jullie een rustige nacht hebben
Liefs Ria