Het is 21 augustus 2000, prachtig weer,twee mensen die stralen in chique kleding, een heel mooi bruidsboeket en na 12 jaar nog steeds Hartstikke verliefd.
Wat een geweldige dag , onvergetelijk.Daarna lekker samen, onder ons tweetjes met de caravan op vakantie, we konden de hele wereld aan.
Ja en we zouden die dag nog héél vaak vieren, toch zeker 25 jaar, dat konden we best halen.
Daar gingen we vanuit. Mijn man was een sterke grote man , levenslustig, altijd blijgemoed , nooit ziek en volgens hem , zou hij 100 jaar worden.
Helaas liep het allemaal anders.
Twee jaar geleden overleed hij op 11 augustus, net 10 dagen voor onze tiende trouwdag.
En weer is het 21 augustus, weer is het prachtig weer, maar nu is er nog maar een mens, die niet meer straalt, die wel nog steeds Hartstikke verliefd is, die hunkert naar haar geliefde maar die deze dag alleen zit.
Ja mensen , zo gaat het soms in het leven, er wordt ons te weinig tijd gegeven.We hadden nog zoveel samen willen doen.
Als ik er nu aan denk mijn lief, niet eens zo heel bijzondere dingen.
Ik zou nu al tevreden zijn als ik weer met je kon wandelen hand in hand.
Ik zou weer met je willen onbijten, samen de krant lezend.
Ik zou zo graag nog eens met je willen praten, filosoferen over het leven, de politiek, de muziek, kunst , geschiedenis kortom alles wat ons interesseerde.
Ik zou weer 's avonds met je naar de volle maan willen kijken vanuit ons slaapkamerraam.
Ik zou je nog één keer willen zeggen wat je voor me betekend hebt, hoe mooi je mijn leven gemaakt hebt.
Ik zou je nog een keer willen zeggen, hoeveel ik van je hou.