niks

• betsie j

niks

• yvonne 53

Nou zeg, wat een mensen, die ex van je zoon moest een hele grote schop onder haar k*** hebben, wat is dit toch?

tuurlijk hebben veel mensen, zeker jongeren, geen weet van de enorme pijn die rouwen doet, en zeker bij het naderen van bepaalde data, maar dan toch, je kunt toch respect hebben?

Meid, trek je er niets van aan, weet dat dit moielijk is, maar probeer er boven te staan, zij weten niet wat jij in je hart voelt en wat jullie samen voor elkaar betekend hebben.

Deze dagen zijn moeilijk, maar merk zelf dat het misschien nog het beste is om ze alleen door te komen, alleen te herdenken, anderen voelen niet (meer) weat wij voelen en dan is het vaak beter om dan ook maar alleen te zijn. Of hier op het prikbord, doen wat je gedaan hebt, het van je afschrijven, hier word je wel begrepen.

Sterkte meid,

yvonne

• Blueswoman

wens je voor vandaag heel veel sterkte en kracht toe om deze dag toch op jouw manier in te vullen.

Na een poosje hebben veel mensen zoiets van…tja nu moet het maar over zijn maar rouwen doet een ieder op zn eigen tijd en eigen manier.

Het doet pijn dat mensen er zo over denken maar zoals yvonne al schrijft, probeer er boven te staan en bij jezelf te denken ,die weten niet beter….

Ik heb gemerkt dat ik veel mensen heb losgelaten waarvan ik eerst dacht dat het echte vrienden waren.

Zo ook eentje die verkondigde ,,, ach ik weet heel precies wat je bedoeld ben ook gescheiden en daar ben je zo overheen…..

Heb toen alleen maar geantwoord, dat het heel veel verschil maakt of iemand is overleden of dat je uit elkaar gegaan bent

want als je dan zou willen je altijd terug kan en meestal is een scheiding omdat je niet meer met elkaar overweg kan.

en als je iemand verliest dan houd je nog steeds van die persoon en kan je niet terug want die persoon is er niet meer, was zo boos

Is ook gelijk de laatste keer geweest dat ik ze heb gezien, zulke mensen kan je missen als kiespijn.

Schrijf hier van je af, het lucht op

Er zijn hier mensen die hetzelfde kunnen voelen omdat iedereen het gemis van zn maatje kent en voelt.

Veel sterkte

Wilma

• erlo94

Beste Betsie,

Wat erg is dat als mensen zo dom en naar reageren en er ook domweg totaal niet mee om kunnen gaan, en dat laatste is dan nog wat voor te zeggen dat ze het ook dom weg niet kunnen,

maar dan moet je toch op zijn minst wel respect kunnen tonen,

Maar ja, er is tegen mij ook van alles gezegd en dan moet je er boven kunnen staan, maar o dat kan zo verrekte moeilijk zijn,

zeker zoals jij beschrijft in een zeer moeilijke week van overlijdensdatum van je man.

Dan kan je het juist niet handelen allemaal.

Iemand zei net toen mijn man afgelopen jaar overleed, dat was ook een weduwe, Annejet, pas op, je krijgt veel over je heen aan opmerkingen, hardheid, zorg dat je een klein muurtje om je heen hebt, soort panterstje, want het is niet gering. Nou daar heeft ze groot gelijk in gehad, want het is echt zo.

Ik wens je veel sterkte toe en kracht en wijsheid en gebruik dit prikbord om van je af te schrijven, inderdaad lotgenoten en weten allemaal HELAAS wat het is.

Groetjes Annejet

• betsie j

Lieve mensen,

Ik huil wat af vandaag, geloof dat ik niet meer kan stoppen.

Heb het lange tijd niet meer zo zwaar gehad.

Jullie reacties doen zo goed, een lichtpuntje op deze voor mij zo donkere dag (en dat terwijl het zo'n mooi weer is ).

Dank je wel .

Lieve groet,

betsie

• yvonne 53

dikke knuffel!

• Nanneke

weg