nieuwe slag

• Antje

Pff vandaag het nieuws gekregen dat ze geen behandeling zouden starten voor mijn vader ( leverkanker). Omdat hij te zwak is en het allemaal weinig zin heeft… Wat nu? Gewoon zijn kaarsje laten uitgaan.. Ik ben zooo vreselijk bang… Bang van zijn verdriet, bang voor zijn aftakeling,… Zaterdag dacht het gezin dat het zover was en dat we er allemaal gingen bij zijn terwijl hij stierf…

't Is allemaal zo veel… Ik ben zo op gewoon…

• ida

Antje,

Heel veel sterkte toegewenst. Een verschrikkelijk moeilijke periode…..

Wat kan het allemaal veel zijn hé.

Op het bord zijn we er gewoon voor je…dus schrijf maar van je af…..

Ida

• yvonne 53

heel veel sterkte, probeer er te zijn voor vooral je vader, sterkte,

yvonne

• lies49

Antje,

Soms heb je gen keus en moet je iemand laten gaan.Ik hoop voor je vader en jullie dat dit goed begeleid wordt.Probeer er voor je vader te zijn hoe bang je ook bent.Je krijt echt kracht op zulke momenten.

Veel sterkte Lies

• Ria

Lieve Antje

Wat een vreselijk bericht en wat oneerlijk.

Probeer zoveel als het kan bij je Vader te zijn, praat met hem vraag wat zijn wensen zijn,

vraag hem nog alles wat je weten wilt, koester deze momenten.

Ik wens jullie heel veel sterkte.

liefs Ria

• Antje

Ik kan geen ziekenhuis meer zien, als ik een dokter zie, word ik kotsmisselijk… Ziek van emoties….Het is net zo drukke week..

Heb de indruk dat ik nu meer heb aan mensen op een afstand want mijn vrienden schieten zelf in paniek… Bang dat ik niet ga rechtblijven, of mss denken ze aan hun eigen ouders,… Dat allemaal zoo moeilijk moest zijn…

• yvonne 53

Dit is verschrikkelijk moeilijk, het zijn de ergste momenten in een mensenleven. Maar je krijgt de kracht, echt waar!! Waarvan daan weet ik niet, maar heb ervaren dat dat zo is, en met mij velen. Echt waarm je kunt het!! Voor je vader, het is het laatste wat je voor hem kan doen, blijf doorgaan meid!!

• Nanneke

weg