Lieve Allemaal
Vandaag dan eindelijk weer eens naar de begraafplaats geweest, dat was vier weken geleden,
ik ging bijna altijd elke dag, maar nu met die hernia en die ziekenhuis opname kwam het er niet van en ik kan nauwelijks lopen,
Met mijn dochter en een rolstoel in de auto, eindelijk naar mijn lieverd Ad, het was zo fijn om daar even te zijn,
Ik heb daar vreselijk moeten huilen, alles kwam eruit……mijn god wat mis ik die lieverd toch,
Ik heb vier weken de kans ( ongewild) gehad om veel na te denken, ik was al zeven maanden aan het vluchten,
nu denk ik, hoe zwaar het ook is als je ineens niets meer kan, het toch goed is om ook mijn lichaam de rouw te gunnen.
Vanmiddag kroop mijn hondje op mijn schoot, ze zag dat ik aan het huilen was, ik zat een beetje tegen haar praten,
zoiets van…..wat is het toch oneerlijk hè lieverd dat we het baasje moeten missen, haar oortjes gingen bij het
woord baasje omhoog en ze zat me met haar trouwe hondenoogjes en haar kopje schuin telkens aan te kijken
of ze mij begreep……later ging ze de tuin in en er zat een hele mooie vlinder op het terras, normaal pakt ze alles wat in haar tuin beweegt, behalve deze mooie vlinder, hij heeft bijna anderhalf uur om haar heen gevlogen, ze heeft ook aan hem gesnuffeld, heet byzonder voor een Yorkshire Terriër.
Ik weet dus zeker dat er meer is tussen hemel en aarde.
Liefs Ria