Lieve Allemaal
Soms vraag ik me wel eens af, waar is mijn tijd om te rouwen er gebeurd zoveel in mijn leventje dat ik voor mijn gevoel
geen tijd heb/krijg om te rouwen.
Gisteren weer met spoed met de ambulance naar het ziekhuis gebracht, ik viel telkens flauw zelfs zo griezelig dat ik niet meer durfde te gaan slapen, het voelde of ik in een soort coma raakte.
Ik was al een week aan het over geven en aan de diarrree, nu bleek ik een medicijn vergiftiging te hebben en totaal verstopt zit vanwege de morfine, ik mocht gisteravond weer naar huis met andere medicijnen en laxeermiddelen,
Nu kan ik misschien eindelijk gaan herstellen van mijn hernia, waar ik die week ervoor was opgenomen.
Van de neuroloog kreeg ik gisteren ook het advies om drie oxacepam te gaan gebruiken om mijn lichaam te laten ontspannen vanwege de pijn van de hernia……vanaf 14 oktober weiger ik oxacepam of dergelijke middelen te gebruiken
bij hoge uitzondering nam ik zoiets in, nu heb ik ze niet vanwege mijn rouw process maar vanwege mijn gezondheid,
een heel dubbel gevoel.
Ik weet wel, ik heb twee schatten van dochters, 1 ernstig hartpatient wat momenteel niet zo lekker gaat en mijn andere dochter zit twee dagen in therapie met psychische problemen, dus ook grote zorgen.
Ik vraag me dus dikwijls af……….waar en wanneer is mijn tijd om te rouwen, gewoon mijzelf zijn en tijd hebben om mijn mannetje te missen, natuurlijk mis ik hen elke seconde, nu zelfs meer dan ooit,
Volgens mij was ik goed bezig, maar gisteren dacht ik echt even……ach laat me maar in dat soort coma raken,
ik ben moe, moe van alles.
Waar is toch die optimistische vrolijke altijd lachende vrouw gebleven?
Maar goed…..ik ga er weer voor en hoop dat ik met die nieuwe medicijnen eindelijk eens kan gaan opknappen,
zo hele dagen op bed liggen maakt een mens niet vrolijk en zeker ook geestelijk niet sterker.
Liefs Ria