Lieve Wilma
Ik hoor/lees mijzelf van een paar maanden terug en nu schrik ik van jou bericht, lieverd ik weet precies
wat je nu voelt, ook de zoon van Ad zie ik niet meer, net na het overlijden van Ad kregen ze een zoontje,
heeft me ook zoveel verdriet gedaan……nu denk ik, hij verdiend mijn liefde niet, de relatie tussen Vader en zoon
was al niet goed en nu dus helemaal niets meer, nu denk ik de energie die ik er in hebt gestopt had ik zelf zo hard nodig
Maar inderdaad het doet pijn.
Probeer je suikerspiegel op pijl te krijgen je gezondheid heb je nu zo hard nodig, rouwen vergt zoveel van je lichaam,
Ik hoop dat er nog wel lieve mensen om je heen zijn, wij zijn er in iedergeval voor je.
Dat van die medicijnen herken ik wel, denk toch maar even…….ach het zijn maar pillen.
Reanimeren e.d. ga ik ook bij de internist op paper laten zetten, dat wil ik ook absoluut niet, toen ik vorige week
in het ziekenhuis lag werd de meneer die naast mij lag gereanimeerd, toen dacht ik ook gelijk……..née dat nooit,
Maar dat moet je wel op papier laten zetten..
Ad is nu bijna tien maanden geleden overleden en hoe moeilijk. Ik het ook heb, zeker nu ik geen Kant op kan, besef
Ik wel dat ik anders denk dat een paar maanden terug, dus wijfie vol houden en probeer hier maar veel van je af te schrijven,
Sterkte
Liefs Ria