vakantie zonder jou...(2)

• Tineke53

Tja en dan mag ik morgen op vakantie gaan….

2 weken een tent gehuurd met onze oudste dochter, man en zoontje.

Allemaal met ons eigen verdriet.

In juni kregen zij een dochtertje, dat niet mocht leven.

Mijn man drie en een half jaar geleden overleden. Mijn ouders verleden jaar….

Vier jaar terug gingen we nog met zn tweetjes naar Italie. Niets aan de hand.

Nu gaan we weer naar dezelfde plekken. (verleden jaar en het jaar daarvoor ben ik er ook alweer geweest. Alleen met het vliegtuig en verleden jaar alleen met de auto.)

Morgen dus. De auto staat klaar, ingepakt en wel. Rijd rustig, met twee overnachtingen. Zij vertrekken zelf. Maar toch…….

Mis ik mijn man zo intens.

Aan de ene kant mag je ervan genieten, doe je dat wel op jouw manier. Maar het is zo moeilijk.

Zo dubbel….je hebt op jouw manier wel zin om te gaan, maar aan de andere kant weer niet. Moet je jezelf een schop onder je achterste geven: hup, je gaat, je kunt het….

Voor anderen wellicht zo herkenbaar.

Ik weet het, mijn man zou trots op me zijn. Ga uit van je eigen kracht..je kunt het!

Hij kijkt door mijn ogen mee, ik zou gek zijn als ik daar niet meer kwam….allemaal woorden van hem…..

Maar toch….

Groetjes en voor de komende tijd jullie ook allemaal veel kracht toegewenst….ook degenen die net zijn begonnen met schrijven hier. Het voelt zo raar…… we zitten allemaal met hetzelfde. Of het nu een jaar, een half jaar, drie jaar of zes jaar of langer geleden is. Het voelt alsof het gisteren was.

Liefs Tineke

• lies49

Lieve Tineke,

Een heel fijne vakantie gewenst.Met een dubbel gevoel,dat begrijp ik.En dan al dat verdriet en gemis dat met je meerijdt.Maar toch heel goed,dat je het doet.

Ik hoop,dat je kunt genieten.

Liefs Lies

• Nanneke

weg

• Ria

Lieve Tineke

Wat goed dat je dat gaat doen, ik geef je groot gelijk, overal waar we in ons leven nog komen zijn herinneringen

dat is ook in en om ons huis, maar koester dat als mooie herinneringen.

Volgens mij mag je genieten de lieverds zitten toch altijd in ons hart.

Zo te lezen hebben jullie met elkaar deze ontspanning wel even nodig, probeer ervan te genieten,

Ik hoop dat je veilig aankomt het is toch een hele lange reis……doe voorzichtig.

Liefs Ria

• Ans

Hallo .

Ja , dat gevoel ken ik ook' mijn man is op 04_05_2011 overleden.

Hij was pas 55jaar we hebben een weg moeten bewandelen , die niet over rozen ging.

De kinderen nemen je mee op vakantie' leuk denkje dan , maar als je er dan bent.

Probeer je toch gezellige mee te doen ter wel je denkt hij had hier ook moeten zijn , hoe moeilijk het ook is.

Ik wens iedereen toch ook een fijne vakantie toe.

Ans

• Marieke65

Lieve Tineke,

Wat moeilijk, zoveel verdriet in korte tijd!

Het is en blijft dubbel om op vakantie te gaan, maar je gaat het vast redden.

Natuurlijk alle herinneringen, maar hopelijk ook momenten dat je kunt genieten.

Veel kracht en alle goeds,

Marieke