Lieve allemaal,
Ik moet morgen naar de MDL arts in het ziekenhuis.Niets bijzonders,in het verleden meer gedaan ook alleen.Maar nu is het toch even anders.Op 1 juli vorig jaar was ik daar voor het laatst bij het overlijden van Philip.Zijn laatste onderzoek was 3 dagen voor zijn dood.Dat was een gastroscopie met de verpletterende uitslag,maagkanker uitgezaaid naar de longen.En na 3 dagen was het afgelopen.En om nu zelf naar het ziekenhuis te moeten naar de MDL arts,daar zie ik als een berg tegenop.Ik weet donders goed,dat mijn klachten te wijten zijn aan stress en dat ik over een week niet dood ben.Maar alles van vorig jaar komt weer in golven bij me terug.Het is als de dag van gisteren.Ik ga alleen(iedereen is op vakantie),alleen het prikbord draait nog door.Misschien vinden jullie me wel een giga aanstelster,maar de laatste week van Philip was zo vreselijk en het ging zo snel,dat is voor mij nog steeds een nachtmerrie.
Maar voor morgenmiddag maak ik een afspraak bij de kapper.Als je haar maar goed zit,dan gaat het leven weer verder.
Allemaal een prettige dag.
Liefs Lies