Ziekenhuis

• lies49

Lieve allemaal,

Ik moet morgen naar de MDL arts in het ziekenhuis.Niets bijzonders,in het verleden meer gedaan ook alleen.Maar nu is het toch even anders.Op 1 juli vorig jaar was ik daar voor het laatst bij het overlijden van Philip.Zijn laatste onderzoek was 3 dagen voor zijn dood.Dat was een gastroscopie met de verpletterende uitslag,maagkanker uitgezaaid naar de longen.En na 3 dagen was het afgelopen.En om nu zelf naar het ziekenhuis te moeten naar de MDL arts,daar zie ik als een berg tegenop.Ik weet donders goed,dat mijn klachten te wijten zijn aan stress en dat ik over een week niet dood ben.Maar alles van vorig jaar komt weer in golven bij me terug.Het is als de dag van gisteren.Ik ga alleen(iedereen is op vakantie),alleen het prikbord draait nog door.Misschien vinden jullie me wel een giga aanstelster,maar de laatste week van Philip was zo vreselijk en het ging zo snel,dat is voor mij nog steeds een nachtmerrie.

Maar voor morgenmiddag maak ik een afspraak bij de kapper.Als je haar maar goed zit,dan gaat het leven weer verder.

Allemaal een prettige dag.

Liefs Lies

• Ria

Lieve Lies

Heel normaal dat je er als een berg tegenop ziet, al die herinneringen bah! Je vergeet alleen 1 belangrijk ding

je bent niet alleen, Philip kijkt van boven en is bij je en ik zit op je linker schouder we zijn dus met z,n drietjes,

en ik weet zeker dat we daar ook doorheen komen.

Je bent zeker geen aanstelster lieverd, je bent juist flink en ik kan dat weten.

Dikke knuffel

Ria

• Blueswoman

lieve lies

je bent zeker niet een aanstelster

dat soort momenten ,die eerste keren, dat zijn zulke moeilijke dingen.

en natuurlijk komen er dan allerlei dingenop je af.

Jammer dat er niemand mee kan gaan, als je in mijn buurt woonde wilde ik wel meegaan, gedeelde smart is halve smart zegt het spreekwoord toch?

Wens je morgen ochtend heel veel sterkt .

en geef het desnoods even bij de verpleging aan dat je er veel moeite mee hebt en waarom, kan schelen in de tijd die je daar moet zitten.

liefs Wilma

• Nanneke

weg

• erlo94

Lieve Lies,

Je bent absoluut geen aanstelster, als dat zou zijn dan zijn we het allemaal.

Maar het is moeilijk om dan weer het ziekenhuis binnen te gaan, was pas ook in ziekenhuis waar mijn Johan overleed, om iemand te bezoeken, vond dat ook giga zwaar om daar weer te lopen.

Sterkte Lies.

Liefs Annejet

• anel

Lieve Lies.

Heel veel sterkte voor morgen en een knuffel van mij,Anel.

• Tineke53

Lieve Lies..

Heel veel sterkte vandaag. Ik weet het, alles komt in golven terug als je daar weer loopt. Het zijn net weeen, ze komen en ze gaan weer….Denk maar aan een uitspraak die een goede vriend van ons deed: deze dag gaat ook weer voorbij! (Bedankt voor je lieve berichtje trouwens over de vakantie!!) liefs Tineke

• lies49

Lieve meiden,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.In het ziekenhuis geweest,eerst wel janken,maar dat interesseert me niet.

De arts was gelukkig heel aardig en er moet een slang geslikt worden.Nou,niet het meest prettige ondeerzoek,maar vooruit.Deze hobbel heb ik in ieder geval genomen.

Liefs Lies

• Nanneke

weg

• Ria

Lieve Lies

Een maagzweer kan je vaststellen door een foto te maken of verder onderzoek zoals ze bij jou gaan doen,

Ik denk dat Nanneke dat al heeft laten doen…….inderdaad het is een uiting van stress, en dat moet weer over gaan,

tegenwoordig met dieet en medicijnen.

Bij jou nog even afwachten, dit heb je alvast gedaan, de eerste stap is gezet, nu proberen wat te ontspannen

dan op naar het onderzoek, ook dan zit ik weer op je schouder, heeft misschien toch een pietsje geholpen dat ik er zat.

Brr ik had vandaag een shitdag, fysio heeft me wel goed gedaan, maar meer heb ik niet gezien vandaag, dan duren

de dagen lang hoor, dit hou je toch geen weken vol, maar zoals ik altijd zeg….er zijn ergere dingen.

Liefs Ria