Thuis

• Blueswoman

welkom thuis Ria

en inderdaad je moet goed naar je lichaam luisteren anders breekt ehhh… k zal het netjes zeggen de opstand breekt dan uit.

Tja en al die kleuren vogeltjes…. gewoon lekker mee om leren gaan.

Als je beetje gewend bent aan de morfine zakt dat wel af denk ik.

Ik gebruik nu al meer dan 3 jaar de pleisters en moet zeggen, zonder liep ik niet meer dus vol houden meis

Ooit zal er weer de zon aan de horizon schijnen.

Maar voor nu eerst hele kleine stapjes……

\\\\en hopen dat operatie niet nodig zal zijn, want dan ben je weer poosje uit de running.

heel veel sterkte en hou je taai

dikke knuffel

Wilma

• Ria

Dank je lieve Wilma

Ja ik luister goed naar mijn lichaam, opereren is eigenlijk geen optie, het is jammer genoeg niet alleen de hernia

als het niet anders kan dan kijken we wel verder, maar beter niet opereren.

Ach ja ik gebruik ook al veel langer morfine, nog nooit vreemde vogels zien vliegen haha

deze zijn wat zwaarder, ik zal hier ook wel aan wennen, voor nu is het wel even goed,

met rust en fysio moet het lukken.

Helaas staat geduld niet in mijn woordenboek…….toch eens een ander woordenboek kopen.

Ik ben in deze dagen wel heel veel na gaan denken, dat was moeilijk op sommige momenten

maar ook heel erg goed, ik liep mezelf voorbij en dacht zo al mijn verdriet weg te stoppen

Ik weet nu dat het zo niet werkt en ik voel me geestelijk veel sterker, misschien is dit toch ergens

goed voor geweest………ik had geen rust en nu heb ik rust, geestelijk en lichamelijk.

Liefs Ria