Thuis

• Ria

Lieve Allemaal, ik ben weer thuis en ik wil jullie allemaal bedanken voor de lieve berichtjes

Lies bedankt voor het voorlezen van alle lieve berichtjes en Ilse en Nelke bedankt voor jullie bezoekjes.

Nanneke jij ook bedankt voor je lieve berichten, dit alles heeft me goed gedaan, de steun die ik zo hard nodig had

heb ik van jullie allemaal gekregen.

Misschien weten jullie nog dat ik als hardste riep……ik nooit meer in een ziekenhuis, ik had nu geen keus, de pijn was niet uit te houden, het is een Hernia met wat bijkomstigheden, niet zo relevant om hier verder op in te gaan, het is tenslotte een rouw forum, ik kan nog steeds niet lopen en zit/lig met zware morfine met mijn bed beneden, het thuiskomen was even flink brullen, ach wat voel je je dan toch alleen en ook een beetje zielig, hoewel ik echt niet zielig ben hoor.

De eerste dag van opname wat ook heel moeilijk, er kwamen weer zoveel dingen naar boven, het moeilijkste was

dat er gisteravond een meneer van een jaar of 60 in het bed naast me gereanimeerd moest worden, erg triest

en ik zag mijn eigen film weer voorbij komen, ik ben wijselijk in mijn rolstoeltje even ergens anders gaan zitten

en de verpleging was me al aan het zoeken omdat die wel wisten hoeveel impact het op mij zou hebben.

Ik ben erg lief opgevangen in het EMC.

Ik heb ook grote bewondering voor Nelke, haar man is daar overleden en ze nam die grote stap om mij daar op te zoeken.

Nu lig ik een paar weken rust te houden, mijn schoonzoon heeft een bed in de woonkamer gezet, en verder red ik mij een beetje in de rolstoel, het moet binnen vier weken beter gaan anders gaan ze opereren, dus afwachten maar.

Liefs Ria

• Ilse Stremme

Zo is het maar net…gewoon afwachten, Ria.

Het duurt even een paar dagen voordat ik aan waai, maar hou je hart maar vast…die rolstoel zal lijdend onderwerp zijn, hihi.

Voor nu een dikke knuffel en we whatsappen verder…

xxx

• anke1967

Welkom thuis Ria .

Bah wat voel je je dan onthandt he .

heel veel beterschappies.

x anke

• yvonne 53

Welkom thuis Ria, en sterkte.

Het valt zeker niet mee, en je voelt je dan dubbel ‘zielig’ als je zo ziek bent, en terecht!! Dat is helemaal niet gek.

Hoe vaak zeggen we ook ‘we kunnen er helemaal niets bij hebben’ en jij krijgt er al zoveel bij, en dan dit er nog eens bovenop.

Je bent hartstikke kranig, maar van binnen zit natuurlijk de pijn.

Denk aan je meid, fijn dat je zo positief bent, maar niet jezelf vergeten he??

dikke knuffel,

yvonne

• anel

Heel veel sterkte,Ria,want het zal niet mee vallen.

Knuffel van Anel.

• Ria

Dank je wel Anke en Yvonne

Gelukkig dat ik positief ben anders is dit niet vol te houden, maar jullie lieve berichtjes hebben mij ook geholpen

ik weet nu heel zeker dat ik niet alleen ben.

Inderdaad Yvon rouw alleen is al genoeg, maar dat hebben we niet voor het zeggen.

Ik doe mijn best om weer op te knappen, ik besef me nu maar al te goed dat het een groot gegeven is

als je jezelf kan redden, helaas kan ik nu even niet anders

Lopen gaat niet en ik heb veel pijn, maar de morfine,s houden me in toom.

Anel ik weet niet wat ik op jou inbox berichtje moet antwoorden, hulp moet je elders zoeken en niet bij mij,

Ik heb genoeg aan mijzelf.

je schrijft al een jaar dat je gek wordt en dat jullie alles samen deden, je bent nog steeds niet gek, en zo blijf je alleen,

dat is jou bewuste keus.

Liefs Ria

• Nanneke

weg

• erlo94

Lieve Ria,

Welkom thuis en ik hoop dat je weer beter mag gaan voelen.

Het is allemaal niet makkelijk zeg. Ik heb bewondering voor je!

Wens je veel sterkte! Doe maar kalmpjes aan.

Liefs Annejet

• lies49

Lieve Ria,

Lekker geslapen en al weer wat gewend? geen rare fratsen uitgehaald en kun je weer wennen aan de stilte zonder de verpleegkundigen om je heen?Houd je rustig,dan zie ik je hopelijk binnenkort in redelijke staat en zonder veel pijn.

Liefs Lies

• Ria

Lieve Lies

Ja ik slaap goed met al die morfine, ik zie zelfs paarse vogels en meer van die vreemde dingen,

Het is inderdaad wat stiller thuis dan in het ziekenhuis, daar had ik aanspraak genoeg, maar

O wat ben ik toch blij om weer thuis te zijn.

Fijn dat je mij morgen komt verplegen hahaha, nee hoor we maken er een fijne dag van, we

gaan proberen om eens over het leven te praten en eens proberen weer wat te lachen, dat zal ons goed doen,

Samen huilen, maar ook samen lachen.

Lieve Annejet

Komt best wel weer goed, ik luister naar mijn lichaam dan moet het goed komen, bewondering hoef

Je niet te hebben hoor, je staat er ineens voor je hebt geen keus, dus dan onderga je het

En ik heb zoveel steun van jullie allemaal, echt te gek, dat heeft me heel goed gedaan

Ik ben niet alleen dat besef ik me heel goed.

Liefs Ria