Lieve Allemaal, ik ben weer thuis en ik wil jullie allemaal bedanken voor de lieve berichtjes
Lies bedankt voor het voorlezen van alle lieve berichtjes en Ilse en Nelke bedankt voor jullie bezoekjes.
Nanneke jij ook bedankt voor je lieve berichten, dit alles heeft me goed gedaan, de steun die ik zo hard nodig had
heb ik van jullie allemaal gekregen.
Misschien weten jullie nog dat ik als hardste riep……ik nooit meer in een ziekenhuis, ik had nu geen keus, de pijn was niet uit te houden, het is een Hernia met wat bijkomstigheden, niet zo relevant om hier verder op in te gaan, het is tenslotte een rouw forum, ik kan nog steeds niet lopen en zit/lig met zware morfine met mijn bed beneden, het thuiskomen was even flink brullen, ach wat voel je je dan toch alleen en ook een beetje zielig, hoewel ik echt niet zielig ben hoor.
De eerste dag van opname wat ook heel moeilijk, er kwamen weer zoveel dingen naar boven, het moeilijkste was
dat er gisteravond een meneer van een jaar of 60 in het bed naast me gereanimeerd moest worden, erg triest
en ik zag mijn eigen film weer voorbij komen, ik ben wijselijk in mijn rolstoeltje even ergens anders gaan zitten
en de verpleging was me al aan het zoeken omdat die wel wisten hoeveel impact het op mij zou hebben.
Ik ben erg lief opgevangen in het EMC.
Ik heb ook grote bewondering voor Nelke, haar man is daar overleden en ze nam die grote stap om mij daar op te zoeken.
Nu lig ik een paar weken rust te houden, mijn schoonzoon heeft een bed in de woonkamer gezet, en verder red ik mij een beetje in de rolstoel, het moet binnen vier weken beter gaan anders gaan ze opereren, dus afwachten maar.
Liefs Ria