weg
Lieve allemaal,
Ik heb Ria weer gesproken en het gaat iets beter.Het vocht achter haar longen was niet verergerd met vroeger.Ze krijgt veel fysio en heeft vandaag 2 stappen gelopen achter de rollator.Ze heeft zware medicijnen en met rust en bewegen zou het in 6 weken over moeten zijn,anders moet er toch geopereerd worden.Zo gauw ze iets mobieler wordt wil ze naar huis,maar nu gaat dat absoluut nog niet.Ze bedankt jullie voor de steun en medeleven.
Liefs Lies
Goedemorgen allemaal,
Vandaag ga ik even naar Ria….we hebben een rolstoelwedstrijd afgesproken….we hebben de laatste dagen geappt…en tja dat gaat bij ons er altijd vrolijk aan toe…
Zal van jullie allemaal de groetjes doen…onderweg zal ik nog wel even wat te gekke ideeen bedenken….
Lieve luitjes, de zon schijnt….niet binnen blijven….wandel…groet….en zie het meest bijzondere wat deze bol te bieden heeft….een vogel die fluit….een kat, die maatjes wil worden met een wildvreemde hond….een spelend kind….blonde acties van ons, volwassenen….
Knuffel voor allemaal!
Ilse.
Lieve luitjes,
Ria vond het fantastisch en ik was er niet alleen, ook Nelleke was van de partij.
We zijn naar beneden geweest en ik was de bestuurder van de rolstoel….( dat is mij totaal niet toevertrouwd, heb niet voor niks geen rijbewijs, haha)
Een gezellige middag van gemaakt. Ria hoopte donderdag naar huis te mogen, maar had/ heeft vandaag nog een gesprek…dus toch nog langer in het meest luxe hotel, dat je maar in Nederland kan bedenken.
Nou luitjes, dat is het nieuws tot nu toe.
Liefs, knuffel en hou je taai…bedenk bij elke dip…ook die gaat over…dan komt er weer een trede omhoog, al gaat het niet zo snel als je zou willen, als je maar wilskracht houdt!
Ilse.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?