Lieve Allemaal
De meeste mensen weten dat mijn lieverd 14 oktober plotseling overleed op 60 jarige leeftijd,
Ik had een mooi monument zelf ontworpen en laten maken bij de steenhouwer, aardige gasten, die het netjes hadden gemaakt op een klein puntje na…….het door mij bestelde fotootje was anders dan ik had besteld,
ik in goed vertrouwen (het waren tenslotte aardige gasten) gelijk de rekening betaald, hij zou het tenslotte nog in orde maken, na maanden heen en weer mailen, het is nu juli, was het eindelijk klaar…….ik gelijk gaan kijken natuurlijk
maar wat ben ik geschrokken, het fotootje zat scheef en is erg wazig en stuk bovenaan, er zit ook lijm op het monument en ik heb rommel op lopen rapen, wat achteraf bleek te zijn van het porseleinen fotootje wat eruit kwam, dat hebben ze gewoon stuk laten vallen en de scherven laten liggen………schandalig, was ik net een beetje aan het op krabbelen, maar dat is me niet gegund denk ik.
Ik heb gebeld en ze maken het nu snel in orde…….beloofde hij?
Mensen nog vertrouwen is mijn sterke kant al niet door het verleden, maar dit doet er zeker geen goed aan.
Dat was dus een slecht weekend voor mij.
Maar ik ga door en ik ben sterk, zeker weten.
Nog even terug komen op Anel, die heeft haar excuus aangeboden aan mij, dat vind ik netjes
maar verder is het niet meer aan mij om haar te helpen, ik heb het zelf zwaar genoeg, het blijkt dat mijn nieren
het af laten weten, dus een onzeker toekomst, waar ik mijn energie hard nodig zal hebben, ik vond en vind het zielig voor haar, maar sorrie ze zal professionele hulp moeten zoeken.
Liefs Ria