Pijnlijk

• Ria

Lieve Allemaal

De meeste mensen weten dat mijn lieverd 14 oktober plotseling overleed op 60 jarige leeftijd,

Ik had een mooi monument zelf ontworpen en laten maken bij de steenhouwer, aardige gasten, die het netjes hadden gemaakt op een klein puntje na…….het door mij bestelde fotootje was anders dan ik had besteld,

ik in goed vertrouwen (het waren tenslotte aardige gasten) gelijk de rekening betaald, hij zou het tenslotte nog in orde maken, na maanden heen en weer mailen, het is nu juli, was het eindelijk klaar…….ik gelijk gaan kijken natuurlijk

maar wat ben ik geschrokken, het fotootje zat scheef en is erg wazig en stuk bovenaan, er zit ook lijm op het monument en ik heb rommel op lopen rapen, wat achteraf bleek te zijn van het porseleinen fotootje wat eruit kwam, dat hebben ze gewoon stuk laten vallen en de scherven laten liggen………schandalig, was ik net een beetje aan het op krabbelen, maar dat is me niet gegund denk ik.

Ik heb gebeld en ze maken het nu snel in orde…….beloofde hij?

Mensen nog vertrouwen is mijn sterke kant al niet door het verleden, maar dit doet er zeker geen goed aan.

Dat was dus een slecht weekend voor mij.

Maar ik ga door en ik ben sterk, zeker weten.

Nog even terug komen op Anel, die heeft haar excuus aangeboden aan mij, dat vind ik netjes

maar verder is het niet meer aan mij om haar te helpen, ik heb het zelf zwaar genoeg, het blijkt dat mijn nieren

het af laten weten, dus een onzeker toekomst, waar ik mijn energie hard nodig zal hebben, ik vond en vind het zielig voor haar, maar sorrie ze zal professionele hulp moeten zoeken.

Liefs Ria

• Yvon

He, wat vervelend Ria, dat ze onvakkundig werk hebben afgeleverd……,

hopelijk komt het allemaal goed en snappen ze dat dit niet fijn is..

Houd je taai !

liefs,

Yvon

• Blueswoman

wens je sterkte

Is je leverancier van de steen aangesloten bij een overkoepelende organisatie? of heb je een rechtsbijstand verzekering?

dan zou ik die er achteraan sturen.

Want dit is niet netjes zoals het nu gaat.

Laat de steenhouwer iig weten dat je het in orde moet zijn.

stel ze dus aansprakelijk.

Vermeld erbij dat wanneer blijkt dat het dan nog niet goed is opgelost je er een andere steenhouwer bijhaalt en de kosten daarvan op hen verhaalt.

Als je wil mag je me mailen hoor kan niet veel maar brieven schrijven kan ik zeer!!! goed.

heel veel sterkte en hopen dat het straks weer beetje beter gaat met je nieren.

Liefs Wilma

• Ria

Hoi Wilma

Ik kreeg net een mailtje dat ze vrijdag gaan kijken en het netjes in orde gaan maken en duizend maal excuus

ik wacht het dus maar even af, als het nog niet naar mijn zin is kan ik altijd nog stappen ondernemen,

nu laat ik het even rusten, ik had deze foto niet besteld dus moeten ze dat in orde maken, dat op zich vind ik ook niet zo erg

het meest pijnlijke was, dat ik op het grasveld ervoor stukken vond van de foto van mijn man, we kunnen

al niet zoveel hebben en zeker dit soort dingen niet.

Ach die nieren, ik ben wel wat gewend, zal ook wel weer een pilletje voor zijn of anders spoelen.

Kom jij de dagen een beetje door? probeer van dag tot dag te leven en niets te plannen dat werkt bij mij het beste.

Liefs Ria